VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
door richardhuiveneers
#1437067
ik heb een tijdje terug mijn uitlaat van de golf 3 1.6 vervangen (middendemper+einddemper). van orgineel af zat er een busklem tussen de katalysator en de midden demper, deze heb ik er nu tussen uit gelaten en de midden demper direct op de kat aangesloten. maar nu is het punt dus dat ik paar cm te kort kom voor mijn ophang punten, hier heb ik dus langer bouten in gedraaid en kwam me uitlaat lager te hangen en dus hangt die geen cm boven me achter as. maandag moet ik naar de apk toe maar is dat nou apk afkeur omdat hij gaat trillen als ik veel bagage heb? en hoe krijg ik de middendemper nou weer los van de kat want ik heb er gum gum tussen gesmeerd zodat die gas dicht is en met uitlaatklem vast gezet.

hoop da iemand er iets op weer
#1437073
als ik instapt rammeld de uitlaat dus op de as omdat de rubbers niet goed hangen 1tje is al uitgerekt de middelste op de einddemper. omdat de uitlaat naar benede trekt. ophangpunten moeten wel degelijk zijn voor apk las ik de rubbers zijn niet gescheurd ofzo maar of het degelijk is als die op de as hangt betwijfel ik
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]