- 15 okt 2024 20:02
#2851131
Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor mijn ID.4 1st max. Interessant. Geen noemenswaardige verschillen t.o.v. 3.2 (of was het al 3.4? Ik weet het even niet).
Nu 3 dagen later wilde ik thuis weer eens laden nadat ik op 25% was uitgekomen. Niet meer de al jaren vertrouwde 11kW maar slechts 3.4 kW! In het scherm de melding dat ik alleen kon noodladen op 3.4 kW. Naar de snellader van Tesla en ook hier getest: 65kW terwijl het nog wel wat harder mag gaan toch? Nadere bestudering van de update naar 3.7 onthult dat in deze versie bidirectioneel laden is ontgrendeld. Mijn antennes beginnen te kriebelen.
Anderen ook al de update naar 3.7 gehad en laadverschillen gemerkt?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Update 2 uurtjes later: nadat ik had opgeladen bij Tesla (ca. 64 kW)heb ik 'm thuis nogmaals aan de lader gehangen. En wat denk je? Nu gewoon 11 kW. Ik hou jullie op de hoogte.
Nu 3 dagen later wilde ik thuis weer eens laden nadat ik op 25% was uitgekomen. Niet meer de al jaren vertrouwde 11kW maar slechts 3.4 kW! In het scherm de melding dat ik alleen kon noodladen op 3.4 kW. Naar de snellader van Tesla en ook hier getest: 65kW terwijl het nog wel wat harder mag gaan toch? Nadere bestudering van de update naar 3.7 onthult dat in deze versie bidirectioneel laden is ontgrendeld. Mijn antennes beginnen te kriebelen.
Anderen ook al de update naar 3.7 gehad en laadverschillen gemerkt?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Update 2 uurtjes later: nadat ik had opgeladen bij Tesla (ca. 64 kW)heb ik 'm thuis nogmaals aan de lader gehangen. En wat denk je? Nu gewoon 11 kW. Ik hou jullie op de hoogte.