VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1151985
Jawel hoor, onderhoud zat gehad! Maar als de garage niet meld met een apk dat er gebreke zijn, ja dan kan ik t ook niet weten... :roll:
Maar nu bij een andere garage gebracht, en die hebben dr weer goed opgeknapt! Net opgehaald, en ze rijdt weer als een zonnetje!
#1152026
Yeah right... de dingen die je noemt die allemaal vervangen zijn vallen wel degelijk onder regulier onderhoud hoor. Dat het voor de APK wel of niet uitmaakt maakt geen f*k uit. Remvloeistof, luchtfiler en onsteking zijn 100% deel van het onderhoud... Maar goed, in ieder geval fijn dat het weer opgelost is.
#1154163
nou remvloeistof behoort toch niet helemaal tot het dagelijks onderhoudt hoor,
of ga jij met een rietje om de week wat remvloeistof opzuigen uit je zwarte plastic reservoir om naar de kleur te kijken? Zolang de remdruk goed is zul je als bestuurder hier niet snel naar kijken..

overige puntjes ben ik wel met je eens ;)
#1156180
Ze rijdt weer als een zonnetje daar gaat t om. Mn golfje ging regelmatig voor een kleine of grote beurt, dus aan onderhoud geen gebrek, denk meer dat het de garage is geweest waar die heen ging :evil: (ik ga er gewoon meestal vanuit dat ze hun werk goed doen)
We zijn net verhuisd en nu ook een nieuwe garage, die dit allemaal tegen kwam vandaar..
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]