VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door golfje3
#1148200
Vorige week reed ik van mijn werk naar huis toe en tot 3x toe viel mijn auto uit tijdens het rijden. Gewoon midden in de bocht, kon hem daarna gelijk wel weer starten, maar blijf het toch wel heel vreemd vinden. Vandaag heb ik even onder de motorkap gekeken, maar geen gekke dingen kunnen ontdekken..
Ik heb dit vorige week ook een keer gehad, toen kwam ik van de rotonde af, en dacht ik eigenlijk dat de koppeling niet goed had in geduwd ..
Maar na gisteren weet ik toch dat dit het probleem niet is, heeft iemand nog ideeen wat het zou kunnen zijn?
Wederom gisteren viel mijn motor 5x uit tijdens het rijden, iemand nog suggesties?
#1148324
Ik had laatst precies het zelfde met men polo 2, toen heb ik alles laten vervangen startmotor dynamo en ontsteking, bleek achteraf gewoon een massa kabel die los zat.

Dus misschien je massa kabel die van de carro naar je dynamo gaat los?
#1148346
hard geworden kabel die sluiting maakt van de krukas-positie sensor. sensor zit op de voorkant van het onderblok, net achter het oliefilter. welke motor heb je?
#1148978
Thnx voor jullie reacties!
@ timberland schreef:een TDI????
nee helaas niet, ik heb gewoon een 1.4tje..

Woensdag gaat ze naar de garage, heb het probleem voor gelegd, en hij gaat m nakijken..Gelijk maar een grote beurt eraan geplakt :? dure grap denk..
#1149291
1.4 ? motorcode abd ?
Zoja ,ik hb dat probleem ook. Dacht eerst dat het mijn bougekabels waren... maar het probleem doet zich alleen voor zodra mijn tank leger is dan de helft.

Ik heb nogal een flinke woofer achterin liggen.Waarschijnlijk trilt hij vuil los wa mijn pomp opzuigt. Zodra ik mijn muziek niet meer hard heb staan voor een paar dagen verdwijnt het probleem ook.
#1149908
Ik heb geen subwoofer in mn achterbak, dus dat zal het probleem niet zijn, en zo ook met minder dan een halve tank..want mijn tank zit gewoon vol op 't moment, dus dat zal 't ook niet zijn :roll:
Hijs nu bij de garage..hopen dat ze daar wat vinden! Houdt jullie op de hoogte...
door timberland
#1150045
Galaxis schreef:1.4 ? motorcode abd ?
Zoja ,ik hb dat probleem ook. Dacht eerst dat het mijn bougekabels waren... maar het probleem doet zich alleen voor zodra mijn tank leger is dan de helft.

Ik heb nogal een flinke woofer achterin liggen.Waarschijnlijk trilt hij vuil los wa mijn pomp opzuigt. Zodra ik mijn muziek niet meer hard heb staan voor een paar dagen verdwijnt het probleem ook.
:mrgreen: Jij hebt wel een hele fanatieke garagehouder met bedenken van vreemde oplossingen.
Viel bijna van me stoel van het lachen.
je boordspanning zal wel niet goed zijn waardoor de brandstofpomp niet voldoende voeding krijgt, wanneer je muziek hard staat.
Pas je bekabeling en massapunten van je audio aan en je probleem zal wel weg zijn
#1151837
Auto is naar de garage, en kan haar morgen weer ophalen..Het bleek de verdeelkap te zijn met rotor, helemaal ingesleten. En de bourgies en bourgiekabels waren aan vervanging toe.
Gelijk een grote beurt laten geven, bleek nog wel veel meer aan de hand:
- Remvloeistof was helemaal zwart, is vervangen
- Spruitstuk zat een flinke scheur in, ook maar gelijk een nieuwe erin
- Luchtfilter verrot, ook weer een verse erin..
- Achterremkabels flink ingescheurd, ook maar gelijk vernieuwd..
En verder weer verse olie etc.
Morgen kan ik mn karretje weer ophalen en dan maar hopen dat 't probleem verholpen is :shock:
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]