VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door B100Rick
#2807625
Weet iemand hoe ik de kapjes die op mijn koplampsproeiers zitten los kan krijgen? Een kapje is iets te ver naar binnen gegaan.
Alvast bedankt.

Mvg Rick
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2807631
Ik heb destijds bij de Golf 4 het volgende gedaan: koplampsproeiers inschakelen en op het moment dat ze naar buiten komen, contact uit in combinatie met het " vergrendelen" van de koplampsproeiers door met een schroevendraaier de sproeier te blokkeren om weer naar binnen te gaan.
door B100Rick
#2807635
hawkeye schreef:Ik heb destijds bij de Golf 4 het volgende gedaan: koplampsproeiers inschakelen en op het moment dat ze naar buiten komen, contact uit in combinatie met het " vergrendelen" van de koplampsproeiers door met een schroevendraaier de sproeier te blokkeren om weer naar binnen te gaan.
Beschadig je dan de bumper niet?
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2807646
Nee, je moet de schroevendraaier evenwijdig aan de bumper tussen het kapje en de bumper zetten, zodat de sproeier niet terug in de bumper schuift. Ik heb toen een kapje moeten vervangen, alvorens deze in de kleur van de auto te hebben gespoten.
Gebruikersavatar
door maurice
#2807665
Ik zou het met 2 man doen. 1 sproeit, de ander houdt de sproeier vast. Zo heb je geen beschadigingen.
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]