VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Crossdog
#2764312
Hallo,


ik heb in mijn golf raamslinger ( ja ik weet het kloten is dat)

nou heb ik elektrische raam mechanisme gekocht plus de kabelboom en deurpaneel.

nou is mijn vraag kan ik dit zo monteren dat mijn ramen elektrische gaan of zit er nog een addertje onder het gras ?

MVG
Gebruikersavatar
door Antera
#2764337
daar ga je het niet mee redden vrees ik. raammotor heb je ook nodige daarnaast is de vraag of de bekabeling naar de BCM geschikt is ervoor. Denk dat je het te makkelijk bedacht hebt namelijk.

Indien U een verlagingsset bij ons aanschaft dan kunnen wij een extra pakket korting geven op de verlagingsset incl montage en uitlijnen. Meer info op onze website of facebook of per mail.
door Crossdog
#2764633
ik heb gekocht: Raammechanisme 4x met motoren, 4x deurpanelen plus voor elke deur de kabelboom
Gebruikersavatar
door Antera
#2764642
Zover ik weet gaat het niet zo werken aangezien er ook nog andere kabels zijn in de auto voor de ramen. maar wens je succes met de inbouww :tu:
door Crossdog
#2764686
Hmm oké. Welke kabels bedoel je dan ik kan niet anders bedenken dan de kabels in de deuren naar de panelen toe ? Maar k kan het mis hebben. Hulp van mensen of tips die het al eens gedaan hebben is altijd welkom. Ik snap dat het vast niet makkelijk zal zijn!

Maar wil al heel graag elektrische ramen dus als k meer dingen nodig ben. Hoor ik het graag!


Gr
Gebruikersavatar
door mark_almelo
#2764696
Je zit ook met je comfortmodule en je kabelboom die door de auto loopt (denk aan bijvoorbeeld je bijrijdersraam openen aan de bestuurderskant en daartussenin zit nog je comfortmodule)is niet zo simpel als een mk3 of mk2.

Denk dat het makkelijkste is om een multimeter te pakken en zelf een kabelboom maken. Zul je alleen niet functies zoals ramen openen of sluiten via je afstandsbediening hebben.
Gebruikersavatar
door Antera
#2764732
Inderdaad je hebt zoveel meer nodig. Je kan beter een sloper pakken met het erin en helemaal kaal trekken kwa bekabeling. :E

ik ken ook niemand die het gedaan heeft mede vanwege het vele werk en kosten om dit voor elkaar te krijgen.

Indien U een verlagingsset bij ons aanschaft dan kunnen wij een extra pakket korting geven op de verlagingsset incl montage en uitlijnen. Meer info op onze website of facebook of per mail.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]