VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door boschje
#2737906
heb van de week r32 roosters in mijn auto gemaakt en de kabels er bij getrokken. nou was ik deze http://members.casema.nl/avans72/BoraRooster.htm" onclick="window.open(this.href);return false; site tegen gekomen en daar hebben ze het over om de verlichting in de roosters op 1 en 5 van de dimmer van je dashboard verlichting aan te sluiten en wil ik graag weten wat elke kabel doet want wil graag weten wat ik aan het doen ben en niet zomaar aansluiten
door Dob
#2737909
Ik neem aan dat de 1 en de 5 geschakeld worden door de dimmer. 1 is bijvoobeeld de + en 5 is bijvoorbeeld de min (of andersom uiterraad) Deze wordt dan gedimt door de schakelaar als je de verlichting harder of zachter wil laten branden. Lijkt me logisch toch?
Gebruikersavatar
door boschje
#2737910
dat denk ik ook maar zou ook willen weten wat de andere kabels zijn want er zitter er vijf in bij mij. dus 1-5 zijn + en - geschakeld naar de lampjes en wat zijn 2.3.4 dan. denkt dat er twee van de drie de hoofdvoeding + en - zijn maar wat is die laatste kabel dan? als iemand een elektrisch schema heeft zou het nog makkelijker zijn
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]