VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2423046
Bartaggio schreef:Onder de motorkap kijken of de ventilator op den duur gaat draaien :tu: Kan je beter wel je kachel op koud doen want anders duurt het nog langer voordat het blok warm is.
Oké ga ik dat vanavond proberen. Maar 4 uur na het rijden (voordat ik de koelvloeistof had gedaan) was de motorruimte nog steeds een beetje warm, dus dat opwarmen was geen probleem gisteren.

Heb de koelvloeistof maar gewoon bijgevuld met G12+. Wil er van het weekend echt de tijd voor nemen, maar wilde niet rond blijven rijden met een laag koelvloeistofpeil. Hopelijk gaat alles goed en geen lekkende slangetjes en scheurtjes enzo.

Bedankt voor alle tips!
#2423047
MK2-VRT schreef:Soms gaan de klemmen wel eens lastig eraf, druppeltje eraan en het gaat vanzelf :D

Als hij nu warme lucht doet blazen is het goed, zet dan de aanjager niet op volle gas want dan ben je hem daar al aan het koelen en duurt het idd langer..Als de motor warm is moet hij toch wel binnen 5 min aangaan, desnoods hem iets verhoogt laten lopen tot de fan aangaat.
Ja hij blaast nu inderdaad gewoon warme lucht, motor was nog een beetje warm dus dan gaat het ook sneller. Hopelijk doet ie warme lucht blazen ook nog ná het vervangen van de koelvloeistof haha.
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]