VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2385960
ik ben egt moedeloos.. het is nog steeds niet weg.. onsteking is afgesteld alles...

wat kan dit in godsnaam zijn?


had laats wel toen ik na het werk ree da het leek of die afsloeg. hij sloeg vanzelf weer aan en toen had ik vol vermogen. maar toen ik hem weer uitzette en weer starte was het weer terug..
#2386427
Jaaa dat heb ik gedaan. Alles was goed. Maar gistet avond ben.ik er achter gekomen dat ik mij onsteking compleet na rechts kan draaie en er gebeurt niks? Kam ook zo de stekker van de hall gever eraf trekke en blijft die lope..
#2386435
Ja logisch dat hij blijft lopen zonder die stekker, omdat je een bdp sensor hebt.

Maar je probleem is zo verholpen als je geen storingscode erin hebt staan.

Maar waarom ga je dan toch weer aan de ontsteking draaien als alles 'goed' stond ?

Nu hang vagcom eens eraan, ga naar de meetwaardeblokken, bekijk groep 007 en stel de ontsteking zo af zodat hij binnen de tollerantie valt..

Vergeet nu eens andere dingen en stroboscoop lampen.

Het is niet dat ik je niet geloof, maar ik had er al 5x om gevraagd, maar telkens gaf je geen antwoord op m'n vraag.
#2387202
Nog 1x, hang vagcom eraan en bekijk de meetwaardeblokken 007 en vergeet de rest nu eens een keer!

Check het labelfile nummer en kijk verder dan je neus lang is, dan zie je precies waar hij tussen moet zitten.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]