VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2251812
Vriend van mij heeft een 1,9 diesel gekocht bij de sloop.

Nu heeft hij er geen kabelboom bij, maar dit zou moeten kunnen lopen op een 1.6 diesel kabelboom van golf 2.

Nu zitten er op de brandstofpomp 3 aansluiting.
1 voor als die op contact gaat,
dan zijn er nog 2, maar we weten niet waar die voor zijn?

iemand een idee?
En hoe de moter lopend te maken is?
#2252476
motorcode van de 1.9 ? 1Y ? welk type pomp ? hier kan n.l een externe wegrijblokkering op zitten ;)

Hoe de motor lopend te maken?,als je de pomp ontlucht/vult met diesel voor het starten ,bespaar je een hoop ellende,verder gelijk de distributie vervangen en goed(!) afstellen met nokkenaspoulie deels los dat deze nog net kan draaien bij het spannen van de riem,nokkenas goed centreren en pomp in juiste stand vast zetten met dunne/dikke pen
#2252556
Ranchdude schreef:motorcode van de 1.9 ? 1Y ? welk type pomp ? hier kan n.l een externe wegrijblokkering op zitten ;)

Hoe de motor lopend te maken?,als je de pomp ontlucht/vult met diesel voor het starten ,bespaar je een hoop ellende,verder gelijk de distributie vervangen en goed(!) afstellen met nokkenaspoulie deels los dat deze nog net kan draaien bij het spannen van de riem,nokkenas goed centreren en pomp in juiste stand vast zetten met dunne/dikke pen
blok lopend maken op de manier, van electronica.
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]