VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
door tjappie
#2216552
hoe is deze te omzeilen ik heb iets gelezen over pin 43 grijs zwarte draad of groene draad koppellen met geschakelde + draad heeft hier iemand ervaring mee en vanaf waar moet ik pin tellen?

slvast bedankt!
#2216555
Gebruik de zoekfunctie eens eens keer! Omzeilen lukt je niet, dus ook niks doorverbinden gaan, anders heb je dalijk nog meer ellende aan de fiets.

Uitlezen en hier de storingscode plaatsen als hij aanslaat, maar gelijk weer uitvalt.

Als het alarm problemen geeft, kun je ook even bij handleidingen kijken, heb er toen een how-to over gemaakt, ook over de startblokkering.
#2216586
over de bovenste regel zal ik verder niet op ingaan
voor de rest kan ik als info geven hij loopt idd 1seconde en valt uit
heb geen ring kastje en sleutel vandaar de vraag zit dit in de software en is dit te verweideren?
of moet ik echt een vrije ecu hebben deze is namelijk gechipt op maat met snelle nokkenassen verstelbaar dandwiel spaggetie en group a uitlaat
word een duur grapje als dit niet te omzeilen is
of kan ik een module kastje van andere mk3 pakken met leesring en sleutel
#2216590
Kijk, helder verhaal.

Je kan 2 dingen doen,

1) Laat het uit de ECU schijven, gebeurt software matig en kost gemiddeld een 100 a 125 euro.

2) Zoek van een andere Golf 3 een sleutel, leesring en immo ( kastje onder dash ) die bij elkaar horen, even inleren met vagcom en het werkt.

Andere ECU kan ook, ene van voor '95 maar dan zit je alsnog met de chip, die zal erin gesoldeerd zitten, omdat over te zetten kun je zelf niet, dus kost ook weer extra geld.
#2216595
bloos zie allea net staat google allea gebruikt hier ook maar kwam verder niks naar boven iets verder kijken had ik t geweten!heb net contact gehad met die jongen en blijkt dus echt een 95er te zijn waar ik alles vanaf gepakt had hij zal alles opsturen maar hoord de tellerklok er dan ook bij?
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]