VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1806273
Marvii schreef:
Antera schreef:is het deze

Afbeelding
Die is het inderdaad. Alleen zitten de logos van verwarmde spiegel en inklapbare andersom. Vind het wel een wijze optie namelijk. Jammer dat het er niet in zit.
Bij mij idem.
Ik dacht dat het was om de spiegels te ontgrendelen.
#1806388
het is in ieder geval duidelijk dat met de oude vcds word moeten worden om geprogrammeerd en nog wat aanpassingen met een besturingsmodule die een extra chip nodig heeft :SCRATCH:
#1806423
Antera schreef:het is in ieder geval duidelijk dat met de oude vcds word moeten worden om geprogrammeerd en nog wat aanpassingen met een besturingsmodule die een extra chip nodig heeft :SCRATCH:
Haha ik zie het! Niet zomaar aan de computer en inleren! Zo technisch ben ik niet!! Haha
#1806933
Marvii schreef:
Antera schreef:het is in ieder geval duidelijk dat met de oude vcds word moeten worden om geprogrammeerd en nog wat aanpassingen met een besturingsmodule die een extra chip nodig heeft :SCRATCH:
Haha ik zie het! Niet zomaar aan de computer en inleren! Zo technisch ben ik niet!! Haha
ben wel zo technische mar die kabel heb ik helaas niet. Nu moet ik eens kijken of het ook anders te maken is maar moet eerst voor een leuke prijs de spiegels zien te vinden
#1806983
Haha. Maar volgensmij zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn? Een paar spiegels en een kabel. Wat de voorbereiding is er al zou je zeggen..

Gr
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]