VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
#1797921
Hoi ik heb een helle andere draadboom in me auto gezet en nu slaat me motor niet Aan
Als ik start gaat me motor wel rond maar slaat niet aan en had hem pas aan geduwd en
Toen ging die wel Aan en ik heb gekeken maar ken het niet vind wAarom die niet gewoon aan slaat
maar wel als ik hem aan duwt heb een draadboom en zekering kast in gezet met digfiz teller
En heb iemand een foto van een zekeringkast van een digfiz teller misschien dat ik paar rele's niet heb goed
Zitten hoop dat iemand me ken helpen met me probleem

Mvg patrick
#1798501
Hoe bedoel je alleen stekker u1 en u2 maar draadboom kwam van me pf motor af was zelfde motor
Als wat ik in me golf heb zitten maar vind het raar want aan duwen gaat tie aan en met de sleutel niet draai tie
Wel rond maar slaat niet aan maar de relais passen maar in sommige en maakt het uit als ze ergens anders
Zitten of niet

Mvg patrick
#1798730
Oke dan moet ik ff gaan kijken bij me zekering kast ik maak der wel gelijk een foto van hij staat nu bij een vriend van me ze garage dus moet ik ff kijken maar alles werk volgens mij wel benzine meter en zo heb der nog niet
Mee gereden alleen kniper lichten op teller doen het niet maar kniper lichten zelf wel moet ff kijken of
Der stoom op de radio en zo ook is
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]