VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#1306664
Hallo,

ik heb laatst maar een slotensetje besteld voor mijn golf 2 voor alle sloten, want ik heb 3 verschillende sleutels voor 1 auto :lol:

nu weet ik alleen niet hoe ik de sloten van: het contactslot, dashboardkastje en tankdop moet vervangen :(
(tsjah, als je alleen maar theorie kreeg op school :roll: )

kan iemand mij dit even uitleggen? :mrgreen:

alvast bedankt 8)
#1306719
contact slot moet je aan de linkerkant van het slot huis een gaatje boren. dan kan je de de oude slot cillinder er in zijn geheel uit klikken.tankdop moet je nieuwe voor halen bij de dealer. de cillinder klik je er in vast en vast is vast. je krijgt de cillinder er dan daarna nooit meer uit.
dashboard kastje slotje moet je 2 lipjes aan de kant duwen en de cillinder kan je er dan uit drukken. beter een slotje halen op de sloop waar geen slotje in zit werkt beter.
#1309553
Tankdop zit als het goed is al bij de set, maar zo niet dan moet je het binnenwerk eruit wippen door de drie nokjes om de rand heen te duwen. Dan kan je de borgpen eruit trekken en het slot verwijderen.

Contact idd, even kijken op de nieuwe waar dat lipje zit en dan op die plek in het stuurslot een gaatje boren (is heel dun) en uitwippen.

Vraagje: zat er bij jouw deursloten schroefdraad in de asjes voor dat kleine boutje? bij mij niet namelijk, moest ik zelf tappen.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]