VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1270024
Ben even bij mijn garage geweest. Kan best zijn dat de bouten hetzelfde zijn als bij stalen velgen, dat gaan ze binnenkort even checken als ik met een velg langskom. Eerst maar even wachten tot de 'ijspret' voorbij is, zodat ik ze kan schoonmaken.
3 centimeter draad was wel wat lang vond hij overigens, 'dan zit je middenin je remtrommel'... ;)
Gebruikersavatar
door Wouterp
#1270026
MeanGreen schreef:Ben even bij mijn garage geweest. Kan best zijn dat de bouten hetzelfde zijn als bij stalen velgen, dat gaan ze binnenkort even checken als ik met een velg langskom. Eerst maar even wachten tot de 'ijspret' voorbij is, zodat ik ze kan schoonmaken.
3 centimeter draad was wel wat lang vond hij overigens, 'dan zit je middenin je remtrommel'... ;)
je moet rond de 7 slagen hebben , meer is ook goed zolang je met ronddraaien niks hoort aanlopen

hoeveel cm het draad achter je velg uitsteekt zegt niks over het aantal slagen dat die in je naaf kan maken
#1270027
Wouterp schreef:je moet rond de 7 slagen hebben , meer is ook goed zolang je met ronddraaien niks hoort aanlopen

hoeveel cm het draad achter je velg uitsteekt zegt niks over het aantal slagen dat die in je naaf kan maken
Dank voor de tip!
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]