VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hawkeye
#1992373
Met die vraag ga ik een eind mee, wat is tegenwoordig nog het nut van stadlichten?, bij inschakeling worden ze overheerst door dimlicht, stadlicht voeren alleen mag niet, alleen in combinatie met mistlichten, maar tegenwoordig zie je dat niet meer, het moet omdat het op de auto zit en een APK punt is, maar een meerwaarde hebben die kleine lampjes niet.
Gebruikersavatar
door wasco
#1992390
Denk is na.. zodra je dimlicht kapot gaaat heb je nog wel.een indicatie hoe breed de naderendr auto is! Dat nut zie je wel als je dagelijks op de weg zit
Gebruikersavatar
door hawkeye
#1992473
Is eerder ter sprake geweest, je kunt de "gele" lampjes vervangen voor een kleur dit bijna of gelijk is aan het witte van dimlicht, kijk eens bij Halfords, die heeft verschillende typen. En de term stadslicht zou je dus moeten wijzigen in breedtelicht.....
Gebruikersavatar
door NielsED30
#1992587
Probeer anders LED lampjes van Pilot, die geven mooi wit licht :)
Gebruikersavatar
door Blueshark
#1992868
Je kan er ook een relais tussen zetten dat zodra je het dimlicht aanzet het relais de stroomkring onderbreekt van je stad/breedte licht.

Gr, Joost
#1993585
wasco schreef:Denk is na.. zodra je dimlicht kapot gaaat heb je nog wel.een indicatie hoe breed de naderendr auto is! Dat nut zie je wel als je dagelijks op de weg zit
Dat heeft mij dus een keertje me spiegelglas gekost en bij een maatje zelfs de complete spiegel.
Op een donker polderweggetje zie je net van tevoren dat het niet om een motor/brommer gaat maar om een auto
Gebruikersavatar
door Rene1985
#1996026
Je moet gewoon van die blauwkleurige stadslampjes halen., deze schijnen gewoon wit en zijn orgineel in bepaalde audi en vw modellen met xenonverlichting geleverd. Als je langs de dealer gaat kunnen ze je er zo aan helpen en de kosten vallen ook gewoon mee. :tu:

Overigens heb ik zelf gewoon oranje stadslicht (us verlichting bora gli!) en heb ik nog niet eens stadslichtfittingen in met koplampen zitten. Met de apk haal ik me mistlampen er gewoon uit en zet ik de stadslichtfittingen met een tayrip in het mistlampgat en verbind ik de draad vanaf me oranje stadslicht door. :tu:
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]