- 12 jul 2011 22:05
#1816648
hallo
ik heb sinds kort een apart euveltje met de toerenteller.
Wanneer ik zeg maar de motor start..en hij best wel koud is.. als ik dan ga rijden en ik wil zeg maar schakelen en trap de koppelingpedaal in dan gaat de toerenteller heel vlot terug, alsof ie zin heeft om uit te vallen, echter doet ie dit natuurlijk niet.. als ie stationair loopt dan loopt ie wel goed alhoewel ook niet perfekt, schommelt wel heel ietsjes..
echter wanneer de motor wat meer op temperatuur komt dan heb ik bijna geen euvel met de toerenteller, als ik dan rij en gas loslaat om te schakelen dan loopt de toerenteller heel netjes rustig terug ... iemand een idee waar ik moet zoeken?
dit euveltje was er eerder niet wat ik zo vreemd vind, want daarvoor was de voetpakking van de injectie bovenop de inlaatspruitstuk gewoon lek, net zoals de slang van spruitstuk naar rembekrachtiger
uiteraard loopt ie nu tig keer mooier, maar dit kleine onnozelheid met de toeren begint me steeds meer te prkkelen hehe
terwijl er misschien verder niks aan de hand is
maar iemand een idee wat evt dit zou kunnen veroorzaken?
vervuild gasklep of evt stationair regelapparaat misschien (hier zat ik aan als eerste aan te denken)
maar zal wel niet zo zijn
als iemand me een duw in goede richting geeft dan zal ik blij zijn
alvast bedankt mannen!
ik heb sinds kort een apart euveltje met de toerenteller.
Wanneer ik zeg maar de motor start..en hij best wel koud is.. als ik dan ga rijden en ik wil zeg maar schakelen en trap de koppelingpedaal in dan gaat de toerenteller heel vlot terug, alsof ie zin heeft om uit te vallen, echter doet ie dit natuurlijk niet.. als ie stationair loopt dan loopt ie wel goed alhoewel ook niet perfekt, schommelt wel heel ietsjes..
echter wanneer de motor wat meer op temperatuur komt dan heb ik bijna geen euvel met de toerenteller, als ik dan rij en gas loslaat om te schakelen dan loopt de toerenteller heel netjes rustig terug ... iemand een idee waar ik moet zoeken?
dit euveltje was er eerder niet wat ik zo vreemd vind, want daarvoor was de voetpakking van de injectie bovenop de inlaatspruitstuk gewoon lek, net zoals de slang van spruitstuk naar rembekrachtiger
uiteraard loopt ie nu tig keer mooier, maar dit kleine onnozelheid met de toeren begint me steeds meer te prkkelen hehe
terwijl er misschien verder niks aan de hand is
maar iemand een idee wat evt dit zou kunnen veroorzaken?
vervuild gasklep of evt stationair regelapparaat misschien (hier zat ik aan als eerste aan te denken)
maar zal wel niet zo zijn
als iemand me een duw in goede richting geeft dan zal ik blij zijn
alvast bedankt mannen!
Vroeger was ik een twijfelaar, ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
MIjn droomauto;
Min 15 jaar oud
3 ton op de teller
nwe Apk
prijs niet meer dan 1000e
MIjn droomauto;
Min 15 jaar oud
3 ton op de teller
nwe Apk
prijs niet meer dan 1000e