VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Tijsjeuh
#2636016
Afbeelding

Bedoel je die dat ik moet doorlussen , En jaa klopt , niet alle stekkers zijn aangesloten , Deze stekkers komen alleen maar uit het motor compartiment en van het contact slot ! ;)
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2636049
Op bovenstaande foto zie je aan de bovenkant dat rode verdeelblokje zitten, trek deze eruit en verbind contact 30 met 30B ( Nummers staan op de zekeringkast )

Nu moet je pomp wel werken mits de rest goed zit, maar dit mis je zowiso en krijgt je brandstofpomp relai geen spanning op deze manier.

Afbeelding
door Tijsjeuh
#2636349
De losse draad zit terug op zijn plaats , Alleen nu schakelt het relais 167 wel maar werkt de benzinepomp nog niet, En de benzinepomp werkt wel gewoon op een accu. :?
Laatst gewijzigd door Tijsjeuh op 10 feb 2015 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
door Tijsjeuh
#2636359
MK2-VRT schreef:Bedrading probleem, waar woon je ergens ? Anders breng je hem maar even..
Woon in Arendonk ( België ) , En kan hem helaas niet brengen , Auto start nog niet. :?
door Tijsjeuh
#2636401
MK2-VRT schreef:Het word erg lastig zo, je hebt teveel los hangen om zo even wat te roepen..
Het is zo , Ik ken zelf heel weinig van Elecktriciteit. Het is ook zo , Ik heb maar 2 grounds , Een aan de zekeringkast , En een van de startmotor? , Dit klopt ook niet wel?

Mvg :tu:
Gebruikersavatar
door dennismk2
#2636402
Het is wat stefan zegt de helft hangt niet op zijn plaats! Dus auto heen brengen en hij maakt het dik in orde voor je.. en hij hij levert vak werk af. Of je moet zelf gaan lopen klooien met de kans dat er schade gaat ontstaan aan de draadboom als je iets verkeerds doet/aansluit om dat je denkt dat je het snapt. Dus laat er iemand naar kijken die wel begrijpt en veel snapt over bedrading.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]