- 06 aug 2024 23:42
#2850283
Hii,
Ik heb 5k kmers geleden de turbo van mijn golf 7 gte geupgraded naar een tte290. Nu voor de upgrade verbruikte hij geen druppel olie, en na het vervangen gebruikt hij ongeveer 1l per 5000km en ruikt t ook naar olie + aanslag achter op de auto. Is dit een turbo probleem of pcv?
Heb wel geprobeerd de inlaat kleppen schoon te maken, is het mogelijk dat vanuit de onderkant de klepseal te beschadigen?
255.000km op de teller ( verbruikte echt 0 olie hiervoor )
Gr Sylvano
Ik heb 5k kmers geleden de turbo van mijn golf 7 gte geupgraded naar een tte290. Nu voor de upgrade verbruikte hij geen druppel olie, en na het vervangen gebruikt hij ongeveer 1l per 5000km en ruikt t ook naar olie + aanslag achter op de auto. Is dit een turbo probleem of pcv?
Heb wel geprobeerd de inlaat kleppen schoon te maken, is het mogelijk dat vanuit de onderkant de klepseal te beschadigen?
255.000km op de teller ( verbruikte echt 0 olie hiervoor )
Gr Sylvano
Golf MK3 Gti AGG