VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2486603
Hallo,

Ik ben nu al een aantal dagen aan het zoeken maar ik kan geen schema vinden van stoelverwarming van een Golf 2 edition blue.

Onlangs heeft mijn broertje een edition blue interieur gekocht met in de voorstoelen stoelverwarming. Nu wil ik graag zelf een kabelboom maken en aansluiten op de originele schakelaar.

Als iemand een schema heeft incl welke relais er moeten worden gebruikt zou ik die gene heeeeeel erg dankbaar zijn ;).

Groeten
#2486644
Ik heb in het verleden in mijn golf 2 (lang verleden ;) ) dat ook een keer aangesloten. Je kan een relais pakken om te zorgen dat de verwarming het alleen doet met contact aan. De rest is niet erg moeilijk.
#2486673
Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar ik heb het even opgezocht.

Er zitten aan de achterkant 6 kabels. De stekker zelf heeft aan de voorkant v.l.n.r. 4 pinnetjes en daarna 2 gaatjes.

De kleuren zijn v.l.n.r. Bruin, bruin-zwart, bruin-zwart, zwart, rood-zwart en bruin.

Hoop dat iemand hier iets mee kan!
#2486825
maurice schreef:Ik heb in het verleden in mijn golf 2 (lang verleden ;) ) dat ook een keer aangesloten. Je kan een relais pakken om te zorgen dat de verwarming het alleen doet met contact aan. De rest is niet erg moeilijk.
Als je mij zou willen uitleggen hoe jij het toen hebt gedaan? De relais zijn dus niet noodzakelijk begrijp ik?
#2486976
Ik heb zo`n zelfde interieur en bij mij waren de stekker eraf geknipt, heb nu alleen de rugleuningen verwarmd, kon nergens een schema vinden maar rood-zwart en bruin zijn geloof ik de plus en min van de rugleuning, heb zelf een kabelboompje gemaakt met 2 aan/uit schakelaars op t dashbord en een geschakelde plus van de zekeringkast gepakt met een zweefzekering ertussen.
Als iemand een schema heeft dan hoor ik het graag want wil de zit toch ook wel verwarmd hebben.
#2487794
Beste forumers,

Gister tot laat in de nacht bezig geweest samen met een maat van mij. Alles is aangesloten het relais klikt, de verlichting van de schakelaar werkt. Het enige wat een beetje jammer is dat alleen de rugverwarming nog goed is. Beide werken nu niet omdat ze in serie geschakeld zijn. Iemand enig idee hoe ik goedkoop aan deze matjes kan komen?
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]