VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
ik hoef mijn ramen niet geblindeerd te hebben, maar mocht ik het doen zou ik het eerst zelf proberen.

voor 5 tientjes heb je folie op maat, voor 10 euro een rol folie en die zelf op maat snijden ;)
is een polijstmiddel op waterbasis dat ontworpen is om het glas intensief te te reinigen

dat schoonmaken is geen polijsten dus dit geld had je net zo goed in de sloot kunnen gooien :tu:
Ik hoop voor hardwareman dat ie lekker veel voor het product heeft betaald. Super mooi na alle tips en adviezen die je mensen geeft ze toch nog zo simpel blijken te zijn om alsnog zo hun geld weg te gooien. Keep it up! :tu:
addyVW schreef:is een polijstmiddel op waterbasis dat ontworpen is om het glas intensief te te reinigen

dat schoonmaken is geen polijsten dus dit geld had je net zo goed in de sloot kunnen gooien :tu:
Ik heb de bestelling geannuleerd bij Carclean.
Xizer schreef:Ik hoop voor hardwareman dat ie lekker veel voor het product heeft betaald. Super mooi na alle tips en adviezen die je mensen geeft ze toch nog zo simpel blijken te zijn om alsnog zo hun geld weg te gooien. Keep it up! :tu:
Ik vind je reactie nogal overbodig en slaat nergens op.

Denk je hiermee leuk te zijn?

Topic mag dicht.

Hier staat een CNG UPje, benzinemeter staat ook op[…]

Toplaag panoramadak laat los

Hoe herkenbaar. Exact hier hetzelfde geval. Super […]

Sinds kort een eigenaar van een tweedehands Golf 8[…]

Radio volume knop

Hoi, ik heb ook precies zelfde geval meegemaakt.[…]

Ik heb ook het probleem dat mijn app zegt "Je[…]

Sleutel. Golf 8

Moest of moet geen batterij vervangen. Was gewo[…]

Koolaanslag