VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
door MarcBud
Hoi. Ik heb per ongeluk de bescherm )rubber van mijn sleutel eraf geprutst. Dus NIET de harde kant om de batterij te vervangen. Iemand idee hoe ik dat er terug in kan krijgen?
Bijlagen:
IMG_0997.jpeg
IMG_0997.jpeg (885.62 KiB) 90 keer bekeken
door Mari
Je komt wel direct goed met de deur in huis gevallen...

... denk niet dat iemand je kan vertellen hoe je dit terug gaat plaatsen, simpelweg omdat niemand dit ooit los gehaald zal hebben... volgende keer ff op youtube kijken hoe je de sleutel opent en nieuwe batterij kan plaatsen...

Denk dat je wat tijd moet gaan prutsen, pielen of freubelen in de hoop dat het lukt... zijn dure sleuteltjes als je deze via de dealer moet regelen...
door MarcBud
MarcBud schreef: 09 nov 2024 19:48 Moest of moet geen batterij vervangen. Was gewoon los gekomen toen ik em uit mijn zak haalde.
Toch bedankt voor je opmerking.
door Mari
MarcBud schreef: 09 nov 2024 19:48 Moest of moet geen batterij vervangen. Was gewoon gelost toen ik em uit mijn zak haalde.
Dat is niet wat ik lees in je openingspost...
Ik heb per ongeluk de bescherm )rubber van mijn sleutel eraf geprutst.
Dekseltje zal met wat "clipjes" vast zitten aan de sleutel, maak eens een foto van de achterkant van het dekseltje, wellicht is daar wat aan te zien. Zijn de clipjes afgebroken dan zal het niet meer blijven zitten... Zou niet moeten gebeuren als de sleutel alleen in je zak zit...
Voorstellen + update ID4 2024

Hoi Funky. Aan de auto zal het niet schorten. Ik r[…]

Dag mijnheerdeJonge, Ik heb ongeveer 2 weken geled[…]

Dankjewel ga ik proberen!

Update 12/11/2024 - Golf wederom naar Dealer […]

Golf 5 GTI

De onderhoudsmelding is inmiddels aangesprongen, d[…]

Mijn mk1 gti werkt mijn rechter achterlicht alleen[…]

Oke bedankt Gr Cas

OTA update 3.7

Nee, geen problemen.