VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door bussie1511
#2193110
hallo mensen, ik heb een golf 3 1800 uit 1995 en heb het probleem dat hij niet koelt. zo lang ik rijwind heb is er geen probleem maar als ik paar minuten stilsta loopt hij snel op.

nu heb ik de koelvin al vervangen want de vin lag los van het motortje maar het probleem is nog niet verholpen. is dit dan meteen de koelvin of kan het nog ergens anders aan liggen?.

mvg richard bergsma
Gebruikersavatar
door NielsED30
#2193111
Klinkt als een thermostaat die open blijft staan.. Vervang die maar is en ik denk dat je probleem opgelost is :tu:
Gebruikersavatar
door D3NNIS
#2193191
NielsMK4 schreef:Klinkt als een thermostaat die open blijft staan.. Vervang die maar is en ik denk dat je probleem opgelost is :tu:

Wanneer hij open blijft staan koelt ie juist wel, hij begint zelfs meteen met koelen. En hij krijgt niet de kans om op te warmen(wat hier juist niet zo is) :tu: Ik denk dat temperatuursensor kapot is waardoor de vin niet aanslaat als je bijv. file rijdt of stilstaat en dus niet koelt

Correct me if i'm dead wrong ;)
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2193220
Denk ook dat je thermoschakelaar in de radiateur kapot is, trek de stekker eens los en verbind de kabels door, als hij nu wel draait is de sensor kapot, draait hij nog niet, moet je even meten of je wel spanning meet op 1 van deze kabels.

Gr Stefan
Gebruikersavatar
door D3NNIS
#2193236
MK2-VRT schreef:Denk ook dat je thermoschakelaar in de radiateur kapot is, trek de stekker eens los en verbind de kabels door, als hij nu wel draait is de sensor kapot, draait hij nog niet, moet je even meten of je wel spanning meet op 1 van deze kabels.

Gr Stefan
:tu:
Gebruikersavatar
door D3NNIS
#2194062
Enne Richard, is het gelukt? :E

Groetjes Dennis
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]