VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
door HarmV
#1973574
Nu heb ik mijn golfje 1 goed aan de praat, het is nog wat afstellen en dan is hij motorisch in orde denk ik. Nou zijn er nog een paar kwaaltjes wat betreft de elektronica. Wanneer ik mijn verlichting aan zet, gaan mijn linker knipperlichten permanent branden, evenals het indicatielampje van links op het dashboard. Als ik het stadslicht loshaal (grijs-zwarte draad op verlichtingsschakelaar) dan is dit niet het geval. De knipperlichten werken wel als stadslicht uit staat. Als ik licht aan zet doet alleen de rechtse het, en de linkse blijft altijd continu branden. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Tevens doet mijn toerenteller het niet. Ik heb geprobeerd te achterhalen met behulp van wat schemas hoe deze aangesloten is, het lukt me echter niet om te meten of er wel signaal is en ik kan ook niet goed vinden hoe deze nou eigenlijk aangesloten zou moeten zijn. De schema's zijn hier niet heel duidelijk over. Kan iemand vertellen wat veelvoorkomende kwaaltjes zijn, en hoe ik eventueel een nieuwe draad kan trekken direct naar de sensor?
Alvast bedankt


Harm
door HarmV
#1975467
het is al weer gemaakt, de toerenteller leek wel vastgeplakt te zitten aan het nul pinnetje. Nadat ik hem met de hand een keer op en neer deed, werkte hij gewoon. :SCRATCH:
Knipperlicht is ook gemaakt, de stuurhendels waren niet goed blijkbaar.
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]