VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Scirocco, Corrado, EOS & Beetle
door Campion
PL schommelt in toeren stationair
ook bij rijden en stoppen valt hij af en toe uit.

wat kan dat veroorzaken??

heb al gecontroleerd op vacuumlekken maar is allemaal goed.
stk is nieuw

-ontsteking moet nog 100% getimed worden, is nu alleen nog maar op het oog gesteld.
-uitlaat is lek komt morgen een nieuwe op.
zo probleem heb ik ook ben naar een garage gegaan die zij dat ik op v-power moest tanken toen deed hij het wel iets beter, maar na een tijdje heb ik er weer last van gekregen
bij mij zijn zover ik weet aleen mijn rotor en me verdeelkap de puntjes van ingebrand
nullastschakelaar nagekeken of de gasklepbediening zijn eindstand haalt en het microschakelaartje schakeld?

Thermotijdschakelaar die blijft hangen? Warmdraairegelaar werking niet goed meer? Koudestartsproeier die lekt? O-ring bij stationeer stelschroef naar zijn grootje?
siger614 schreef:zo probleem heb ik ook ben naar een garage gegaan die zij dat ik op v-power moest tanken toen deed hij het wel iets beter, maar na een tijdje heb ik er weer last van gekregen
bij mij zijn zover ik weet aleen mijn rotor en me verdeelkap de puntjes van ingebrand
vpower helpt alleen tegen pingelen, de PL heeft een pingelsensor dus als het dan opgelost is is je pingelsensor naar zn grootje ;)
sjeesbeest schreef:nullastschakelaar nagekeken of de gasklepbediening zijn eindstand haalt en het microschakelaartje schakeld?

Thermotijdschakelaar die blijft hangen? Warmdraairegelaar werking niet goed meer? Koudestartsproeier die lekt? O-ring bij stationeer stelschroef naar zijn grootje?
nullast is goed.
Warmdraairegelaar is goed, koudestartsproeier lekt niet. Geen vacuumlekkage's ook niet bij stelschroef.

hoe kijk je de thermotijdschakelaar na?

Hier staat een CNG UPje, benzinemeter staat ook op[…]

Toplaag panoramadak laat los

Hoe herkenbaar. Exact hier hetzelfde geval. Super […]

Sinds kort een eigenaar van een tweedehands Golf 8[…]

Radio volume knop

Hoi, ik heb ook precies zelfde geval meegemaakt.[…]

Ik heb ook het probleem dat mijn app zegt "Je[…]

Sleutel. Golf 8

Moest of moet geen batterij vervangen. Was gewo[…]

Koolaanslag

Ben al een tijdje aan het uitzoeken wat de Beetle […]