VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1822543
Als hij inderdaad zoveel lekt, dan kan dat best door condens of zelfs omdat het eruit stroomt, maar kan ook een gat zijn in je bodem, doorgeroest oid. of een raamrubber wat niet meer goed is (regen komt erdoor naa rbinnen, stroomt naar de bodem en hoopt daar op)
#1822547
jaa want dat is alleen als het regent en ik heb de bodembekleding er al uit gehad maar er zit echt geen gat wat ik zo gezien heb dus misschien achter het zijscherm dat daar een gat zit en dat het dan naar onder loopt

mijn binnenkant van de raam is niet nat dus
#1822604
merk je ook niet, meestal sijpelt het er echt angzaam doorheen op een plek waar je het niet ziet, en dat verzamelt zich op de bodem dan, dit heeft mijn broertje ook gehad. Alles nagekeken, uiteindelijk bleek het raamrubber lek (kan ook deurrubber zijn geweest weet niet meer zeker)
#1823062
Ik denk dat alles gewoon samen hangt, en zoals gezegd vermoed ik je lekke kachelradiateur..

Dat kan alles verklaren :

1) Om de paar dagen koelvloeistof bijvullen
2) Beslagen / vettige ramen
3) Water op de vloer
4) Vieze / zoete geur in de auto

Het kan ook nog zijn dat je sporen ziet lopen, kijk even bij de pedalen tegen het plastic aan, vaak zie je kalk sporen als de kvs erlangs loopt en opdroogt ( al hoeft dat niet altijd zo te zijn )

Om er zeker van te zijn ( want er zit na mijn weten geen helderziende op het forum ) rij je even langs de garage, en laat het koelsysteem met een pompje onder druk zetten, als de kachelradiateur lekt, zie je niet alleen dat hij de druk niet vast houd, maar met wat geluk ook waar het uitgespoten komt aan de binnenkant.

Dat kost je 2 minuten en hooguit een paar euro, maar dan kun je wat uitsluiten en weet je waar je aantoe bent.. ;)
#1823482
@martin

jaa dan ga ik dat heel snel doen zoals ik het daar lees
bedankt dat je zo iets gestuurd hebt

@MK2-VRT

jaa dan ga ik dat ook laten doen

en dan moet ik die maar laten vervangen

en als ik dat in een garage zou doen hoeveel geld denk je dat ik dan kwijt ben?
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]