Ik heb contact opgenomen met Volkswagen en heb de volgende instructie gekregen:
Volg deze stappen in het infotainmentsysteem van uw auto:
1. Ga in het hoofdmenu naar "Gebruikers".
2. Ga vervolgens naar "Instellingen".
3. Hier vindt u "Privacy-instellingen".
4. Schakel "Voertuig-/gebruikersgegevens" en "Locatiegegevens verzenden" in.
5. Klik vervolgens op "Winkel" in het hoofdmenu.
6. Zorg ervoor dat de "We Connect" en "We Connect Plus" overeenkomsten geactiveerd zijn. Ze worden gekocht en geactiveerd zodra er een groen vinkje bij de overeenkomst verschijnt.
Als u geen toegang hebt tot de winkel in het infotainmentsysteem of daar obstakels tegenkomt, log dan in op het myVolkswagen-portaal via de onderstaande link:
https://www.vwbedrijfswagens.nl/nl/digi ... wagen.html
1. Log in op myVolkswagen.
2. Navigeer naar "Overeenkomsten en voorwaarden".
3. Tik op "Naar de Volkswagen Connect Shop".
4. Voeg We Connect en We Connect Plus toe aan de winkelwagen en bestel ze bij het afrekenen.
5. U ontvangt een orderbevestiging wanneer de bestelling is geplaatst.
De kosten waren voor mij nihil en nadat ik deze stappen heb uitgevoerd, werkte alles weer naar behoren. Ik hoop dat anderen hier ook hun voordeel mee kunnen doen.