VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID3
door Ruiter
Sinds een paar dagen heb ik problemen met de Volkswagen app. Actieradius en laden wordt niet meer weergegeven. Heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
door Margreet
Hier hetzelfde probleem. Mijn auto is van november 2021 dus nog geen drie jaar oud en ik heb nog een actief abonnement. Iemand een oplossing?
door Margreet
Ik heb contact opgenomen met Volkswagen en heb de volgende instructie gekregen:

Volg deze stappen in het infotainmentsysteem van uw auto:

1. Ga in het hoofdmenu naar "Gebruikers".
2. Ga vervolgens naar "Instellingen".
3. Hier vindt u "Privacy-instellingen".
4. Schakel "Voertuig-/gebruikersgegevens" en "Locatiegegevens verzenden" in.
5. Klik vervolgens op "Winkel" in het hoofdmenu.
6. Zorg ervoor dat de "We Connect" en "We Connect Plus" overeenkomsten geactiveerd zijn. Ze worden gekocht en geactiveerd zodra er een groen vinkje bij de overeenkomst verschijnt.

Als u geen toegang hebt tot de winkel in het infotainmentsysteem of daar obstakels tegenkomt, log dan in op het myVolkswagen-portaal via de onderstaande link:

https://www.vwbedrijfswagens.nl/nl/digi ... wagen.html

1. Log in op myVolkswagen.
2. Navigeer naar "Overeenkomsten en voorwaarden".
3. Tik op "Naar de Volkswagen Connect Shop".
4. Voeg We Connect en We Connect Plus toe aan de winkelwagen en bestel ze bij het afrekenen.
5. U ontvangt een orderbevestiging wanneer de bestelling is geplaatst.

De kosten waren voor mij nihil en nadat ik deze stappen heb uitgevoerd, werkte alles weer naar behoren. Ik hoop dat anderen hier ook hun voordeel mee kunnen doen.
door Krakerkar
Hierbij de reactie die ik vandaag kreeg:

Het spijt ons dat de weergave van uw resterende actieradius in de Volkswagen-app en in myVolkswagen op dit moment niet correct kan worden weergegeven.

Onze experts werken al volop aan een systeemoplossing. Dit zal echter enige tijd in beslag nemen.

Als onmiddellijke oplossing raden wij u daarom aan om uw voertuig software te laten updaten naar de ID.S.3.2.1-versie bij uw favoriete Volkswagen-partner.

Deze software-update maakt het mogelijk om de juiste resterende actieradius weer te geven en draagt ook bij aan de algemene stabilisatie en prestatie-optimalisatie van de voertuig software.

Houd er rekening mee dat u na de update uw We Connect- en We Connect Plus-licenties opnieuw zal moeten bestellen of activeren via de Volkswagen Shop.

Selecteer de 'We Connect' en 'We Connect Plus' diensten en stop deze in uw winkelwagen. Gaat u vervolgens naar uw winkelwagen en bestel deze diensten voor 0 EUR.

Graag vernemen wij uw bevindingen.

Zou u ook zo vriendelijk kunnen zijn om te controleren of u een spatie in uw postcode heeft toegevoegd en of de letters in de postcode met hoofdletters staan (dus 1234 AB en niet 1234ab)?

Uw telefoonnummer ook noteren met een '06' in plaats van een '6'.

Na de activatie van deze diensten, zou de Volkswagen app weer naar behoren moeten werken.

Graag vernemen wij uw bevindingen.

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2

Goedenavond, mijn raam rubbers zijn slecht en nu l[…]

Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]

Hallo. Ik heb een vraag. Ik bezit een Volkswagen T[…]