VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
door Foxxie
#2831011
Goedendag,
Vandaag achteraf een set JOM centrale deurvergrendeling ingebouwd en alles werkt,
Alleen zodra ik aan de bestuurderskant de binnenbekleding terugplaatst en met de ab de deur dichtdoe dan schiet gelijk weer open.
Ik krijg het niet voor mekaar, zie foto’s
Wie kan me ermee helpen, ik kom zelf uit Voorschoten

Mvg
Bijlagen:
2530AEE8-6A37-4EAE-A79F-6742ADB82686.jpeg
2530AEE8-6A37-4EAE-A79F-6742ADB82686.jpeg (2.07 MiB) 673 keer bekeken
#2831012
Heb dit soort setjes veel ingebouwd. Verder weet ik van de Fox dat de ruimte binnen de deurpanelen erg nauw is. Dus als iets net verkeerd zit, werkt het niet. Als de Fox van zichzelf geen centrale vergrendeling heeft, zul je de deur altijd met de binnenste deurhendel open kunnen doen. Ik denk dat er een klein beetje spanning op die deurkabel staat als je deurpaneel erop zit. Daardoor wordt het deurslot opengehouden (in ieder geval niet goed dicht, het sensordraadje (wit of bruin) maakt contact met de zwarte, en de rechterdeur gaat ook open.

Probeer het anders met de kabel van de deurhendel los te laten (deur niet echt doen, deurslot sluiten met schroevendraaier). Als die het dan wel doet, moet je het dus in de deurhendelkabel zoeken.

Als je er niet uitkomt, kom je maar naar Vijfhuizen.
#2831016
zit de bevestiging er niet te scheef op ?
dat je hem iets rechter moet bijstellen.
#2831035
Het klopt dat er iets teveel spanning op staat maar krijg het niet goed voor mekaar, krijg er huilbuien van 🙈.

Als die omhoog staat, dus open staat die goed met de opening van de deurpaneel, zodra doe op slot gaat trekt ie de stang naar rechts dus daar komt dan de spanning te komen en schiet die weer open
#2831061
Als je het zwarte draadje loshaalt/niet aansluit, dan laat je de sensorwerking weg, en dan werkt het setje alleen op de afstandsbediening. Hij zal dus niet uit zichzelf naar boven schieten.
Als je het perfect wilt hebben (dus dat hij ook op de sleutel in de deur werkt), moet je mijn werkplaats bezoeken.
Tiguan dashboard lampjes

De mijne is door een bevriende monteur gerepareerd[…]

Golf 7 1.6 TDI |Silicat zakje gelekt.

Hartelijk dank, expansievat hoeft niet vervangen t[…]

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]