- 17 mar 2023 16:36
#2844421
Hallo allemaal!
Ik ben momenteel rustig aan bezig mijn jetta 2 coupe om te bouwen naar 20vt.
Complete swap gekocht vorig jaar, inclusief aangepaste motorkabelboom.
Nu komt het, de motorkabelboom is aangepast voor ce2, terwijl mijn jetta uit 1987 voorzien is van een ce1 kabelboom. Loont het om de jetta te voorzien van het ce2 systeem, zodat ik meteen goed zit voor de motorkabelboom?
Ik twijfel hier over aangezien er toch al gebeund is in bepaalde kabels onder het dashboard..
Het is een langlopend project, dus dat het wat extra tijd kost maakt mij niets uit, en het interieur ligt er toch al uit.
Is het de moeite waard om de auto aan te passen op de motor of zouden jullie de motorkabelboom aan laten passen naar ce1 ?
Met vriendelijke groet
Bart.
Ik ben momenteel rustig aan bezig mijn jetta 2 coupe om te bouwen naar 20vt.
Complete swap gekocht vorig jaar, inclusief aangepaste motorkabelboom.
Nu komt het, de motorkabelboom is aangepast voor ce2, terwijl mijn jetta uit 1987 voorzien is van een ce1 kabelboom. Loont het om de jetta te voorzien van het ce2 systeem, zodat ik meteen goed zit voor de motorkabelboom?
Ik twijfel hier over aangezien er toch al gebeund is in bepaalde kabels onder het dashboard..
Het is een langlopend project, dus dat het wat extra tijd kost maakt mij niets uit, en het interieur ligt er toch al uit.
Is het de moeite waard om de auto aan te passen op de motor of zouden jullie de motorkabelboom aan laten passen naar ce1 ?
Met vriendelijke groet
Bart.