VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
pibbuh schreef:
demonic schreef:Thx voor de info! Van het weekend bestellen

http://nl.aliexpress.com/item/Free-ship ... dVersion=1

Kan alleen 3 maanden duren voordat je ze ontvangt :SCRATCH:
Heb geen haast :lol:

Kijk gewoon even op de sloop en zie mijn vorige post, zijn er genoeg te vinden op de sloop.
Scheelt hoop tijd en geld
ben het toch niet helemaal met je eens, de dichtstbijzijnde sloop zit voor mij 35 km weg.
voor die 10 euro ga ik nie klooien, heb ze dan ook direkt op aliexpress besteld,
heb wel wat ervaring met chinashopping, de ene keer is het pakketje binnen een week binnen de andere keer duurt het 3 maand.
lennertvdkort schreef:
pibbuh schreef:
demonic schreef:Thx voor de info! Van het weekend bestellen

http://nl.aliexpress.com/item/Free-ship ... dVersion=1

Kan alleen 3 maanden duren voordat je ze ontvangt :SCRATCH:
Heb geen haast :lol:

Kijk gewoon even op de sloop en zie mijn vorige post, zijn er genoeg te vinden op de sloop.
Scheelt hoop tijd en geld
ben het toch niet helemaal met je eens, de dichtstbijzijnde sloop zit voor mij 35 km weg.
voor die 10 euro ga ik nie klooien, heb ze dan ook direkt op aliexpress besteld,
heb wel wat ervaring met chinashopping, de ene keer is het pakketje binnen een week binnen de andere keer duurt het 3 maand.
heb ze vandaag binnen gekregen, zien er goed uit en de levertijd viel dus wel mee :D
heb een vraagje, wil het nu ook gaan aanpassen naar US style maar met dat solderen en 1,5 kwadraat draadjes werkt het niet echt.. dus ga ook op zoek naar losse fittingen..

nu een vraagje, ik zie dat niemand het normale stads-/achterlicht aanpast naar dubbelpolig(laten het enkel 5w lampje zitten), hoezo is dit?
Omdat daar verder niks aan veranderd, blijft gewoon 5 watt en heeft maar 1 functie, de binnenste heeft 2 functies > 5 watt normaal licht en 21 watt mistlicht, de buitenste heeft ook 2 functies > 5 watt normaal licht en 21 watt remlicht, je zou er ook voor kunnen kiezen om het 21 watt gedeelte als remlicht te gebruiken, dan vervalt je mistlicht functie, vervang je de middelste 5 watt ook voor een 21/5 watt en brand bij het remmen ook de hele balk ;)
ja dat ben ik van plan, maar aangezien ik het op de foto's hier niet op die manier heb gezien dacht ik dat er misschien een andere reden achterzat.

misschien handig voor de mensen om te weten, mistlamp achter is pas verplicht vanaf 31 december 1997 dus de gehele balk laten branden is wel toegestaan naar mijn weten
Nette tutorial! Ik heb zelf voor de onderste drie lampen bay15d-fittingen gekocht en geïnstalleerd. Hiervoor de gaten met een 18mm houtboor uitgeboord en hier en daar wat dingetjes aangepast, de tweede was in een half uurtje klaar. Moest voor de middelste lamp het gat in de kap iets groter maken, aangezien de P21/5w-lamp iets groter is dan de originele.

Mooiste van deze oplossing vind ik dat alle drie de lampen gaan branden bij remmen, en dat ik niet heb hoeven solderen. Ik moet nog wel een extra fitting installeren voor de mistlampen, hoop dit met een kleine LED te kunnen doen.
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2

Goedenavond, mijn raam rubbers zijn slecht en nu l[…]

Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]