VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door erjan1987
weet iemand hoe of waar je de km stand van de auto kunt checken?
heb een kenteken dus... weet wel rest van info ma niet de km stand!
door Meller
heb je een kilometerstand en wil je controleren of deze juist is (via autopas.nl bijv.) ? of heb je geen kilometerstand en wil je de juiste weten ?

het laatste kan niet, je kunt wel de laatst ingevoerde/geregistreerde kilometerstand bekijken, via autopas, maar daaar moet je voor betalen of autolog maar daar moet je voor kunnen inloggen. ik wil wel voor je kijken als je iets wilt weten.
door erjan1987
oke bedankt er staat een km stand bij maar wil weten of hij teruggedraaid is kenteken is
jt-74-kp
door erjan1987
iemand ga namelijk over anderhalf uur weg!
hmm ik zat te zoeken naar zo iets,

meller zou jij voor mij kunnen controleren wat mijn km stand is, in mijn auto zit een km teller maar bij verkoop heb ik ook een andere teller er bij gekregen dus vond dat al een beetje raar, op me teller in me auto staat 220.000 ongeveer en de teller in de doos 131.000

zal ik me kenteken even pb-en als je het wilt controlen?
door Meller
De teller in je auto zal dan wel juist zijn denk ik.. je kunt de km teller in de doos doordraaien naar de juiste km stand..

ik kan geen kilometerstand checken zonder 'm ook een NAP te geven.. oftewel ik moet een kmstand invoeren en dit wordt via NAP geregistreerd.. als ik bijv. invoer 220.210 en de vorige kmstand was 220.215 dan zal er een trendbreuk onstaan..

ik wil het best voor je controleren als jij mij het kenteken en de afgelezen kilometerstand pb't..

ik zie het wel verschijnen..
door fritsje1980
Is de km-stand ook adhv het chassisnummer te achterhalen?

Ik wil graag weten wat van mijn auto bekend is in Duitsland, waar hij vandaan komt.

Ik weet niet wat toen het kenteken was.

B.v.d.
door Bluepower
Ja, dat kan.. Heb ik afgelopen week nog gedaan via de dealer... Auto moet alleen wel bij een dealer zijn onderhouden(VAG)
door MK2-VRT
hawkeye schreef:Dat is die bekende stok achter de deur die dealers hanteren, auto niet bij hun in onderhoud, zoek het dan maar uit.
Zal daar niks mee te maken hebben als je het mij vraagt, want stel dat de auto de laatste 3 jaar geen onderhoud bij de dealer gehad heeft, dan zien hun natuurlijk enkel de stand van de laatste beurt / reparatie, dus dat de auto bij de dealer heeft gestaan..Als het echt op VIN nummer kon, dan boeide dat onderhoud bij de dealer ook niet en moesten ze het gewoon kunnen opvragen.

Op Vin nummer, indien mogelijk, is dan ook niet altijd waterdicht..Mocht er ooit een andere teller of ECU zijn gemonteerd, dan lig je al te 'klooien', want zeg maar eens wat de werkelijke stand was.
door Mehmettt
Orgineel km stand is moeilijk achter te komen. Ook nap en dealer is niet gegarandeerd.
Je kan een nieuwe auto kopen eerste jaar maak je 70dkm, voor de nap en de eerste beurt tikkie terug naar 30dkm.

Goed auto monteur kan aan de hand van de auto, slijtage ongeveer indicatie gegeven.

Daarom een auto van 120dkm en een glimmende motor oppassen.

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2

Goedenavond, mijn raam rubbers zijn slecht en nu l[…]

Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]

Hallo. Ik heb een vraag. Ik bezit een Volkswagen T[…]

Zie https://vwforum.nl/viewtopic.php?t=215047, 198[…]