VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Scirocco, Corrado, EOS & Beetle.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door RIDDICK
#1630006
Hallo ik wil graag mijn voorbumper van de corrado helemaal strakmaken.
Alles verwijderen (knipper, mistlichten etc.)
Nu is mijn vraag aangezien knipperlichten verplicht zijn, hoe los ik dit op want er
zijn meer die hiermee rondrijden ?
door C-BBS
#1631115
Je kan de bumper cleanen en de stadslichtjes ombouwen tot knipperlichten of een extra gat maken en daar een lampje in steken voor de knipperlichten.
Gebruikersavatar
door ReneG60
#1631574
Van het zomer komt mijn gecleande voorbumper te koop :D scheelt je een boel werk :D ..Ik heb de knipperlichten in de koplampen gemaakt..Het is gewoon verplicht,ze moeten nu eenmaal zichtbaar zijn aan de voorzijde..en zoals ik het heb is het geen enkel probleem met de keuring..
Advies,clean je bumper niet met polyester maar laat het kunstof lassen,krijg je het mooiste resultaat en de kans dat dat gaat werken is minimaal vergeleken met de polyestershit :tu:
Gebruikersavatar
door DennUS
#1632310
Ik heb mijn bumper ook gecleand.. (MK3) en heb ook mijn knipperlichten in mijn vento koplampen gemonteerd! gaat perfect, en als het knipperlicht uit is... ziet niemand iets zitten! :tu:
door RIDDICK
#1632901
ReneG60 schreef:Van het zomer komt mijn gecleande voorbumper te koop :D scheelt je een boel werk :D ..Ik heb de knipperlichten in de koplampen gemaakt..Het is gewoon verplicht,ze moeten nu eenmaal zichtbaar zijn aan de voorzijde..en zoals ik het heb is het geen enkel probleem met de keuring..
Advies,clean je bumper niet met polyester maar laat het kunstof lassen,krijg je het mooiste resultaat en de kans dat dat gaat werken is minimaal vergeleken met de polyestershit :tu:
Laat tzt maar ff weten wat je voor de bumper hebben wilt
Gebruikersavatar
door ReneG60
#1642875
Komt goed,maar het wordt pas in de zomer denk ik..misschien heb je dan er al 1..maar ik zal tzt wel weer even posten of mailen :tu:
door RIDDICK
#1649460
ReneG60 schreef:Komt goed,maar het wordt pas in de zomer denk ik..misschien heb je dan er al 1..maar ik zal tzt wel weer even posten of mailen :tu:
Okee is goed :D
Tiguan dashboard lampjes

De mijne is door een bevriende monteur gerepareerd[…]

Golf 7 1.6 TDI |Silicat zakje gelekt.

Hartelijk dank, expansievat hoeft niet vervangen t[…]

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]