VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
ik heb een passat uit 2000 en ik kwam er achter dat er een centrale deur vergrendeling op zat want er zat een kastje achter de zekring kast maar de sleutel reageert niet dus ik wou een nieuwe halen maar ze zeggen dat er in de sleutel een chip zit dus mijn vraag kan ik dat overzetten ?en waar kan je het halen
Zou eerst maar eens de batterij in je sleutel vernieuwen/testen best kans dat je al een heel eind komt.
Nieuwe sleutel kan je inleren zodra je die bij de dealer gekocht hebt dat kan hij maar kan jezelf ook.
Volgens mij staat het op een ander forum duidelijk beschreven www.vwpassat.nl ik heb het ooit ook gedaan vanwege een nieuwe batterij plaatsen.
Trouwens als je nog de originele handleiding hebt van je passat staat dat inleren ook beschreven!
Voor de rest staan er nog meer leuke en goeie passat weetjes op dat forum.

succes!
Tja dan kan het chip zijn(heb je tweede klapsleutel? en werkt ie ook niet?) of dan de module.
Ik neem aan dat sleutel bij de dealer wel te koop is,of een module maar om werkelijk te weten wat er stuk is durf ik je niet te vertellen.
Plaats anders ook ff berichtje op vwpassat.nl ook veel kennis daar.
Maar volgens mij is de chip die erin zit een geheel met de sleutel en moet ingeleerd worden zoals beschreven in het boekje.
Naar mijn weten niet om te bouwen....toen ik de mijne kreeg werd er al duidelijk gezegt raak em niet kwijt want het is duur spul.
Houd ff op met mijn kennis,als je wat weet plaats het voor anderen met dit probleem!
Succes!
Fox met een airbagstoring

Vermoed dat topicstarter niet het hele verhaal ver[…]

En als je in de inlaat startvloeistof spuit loopt […]

Als het alleen op dimlicht werkt, zou het best aan[…]

Ik heb nu 1,5 maand een nieuwe Golf 8.5 R-Line fac[…]

Wij zijn trotste bezitters van een Caddy 5 cargo […]

Voorstellen + update ID4 2024

Hoi Funky. Aan de auto zal het niet schorten. Ik r[…]

Dag mijnheerdeJonge, Ik heb ongeveer 2 weken geled[…]

Dankjewel ga ik proberen!