VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Offtopic maar wel auto gerelateerd
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1866400
MrKikker schreef:auto's waarvan je weet dat ze verrot/slecht/pure oplichterij zijn, doordat je zelf ben wezen kijken of dat je hem in handen hebt gehad. :)
denk dat het een druppel op de gloeiende plaat is wat jij wil, zijn zoveel vag rijders die niet aangemeld zijn op dit forum.
Gebruikersavatar
door MrKikker
#1866443
Mjaa goed punt, maar is het dan niet een idee om de VAG-rijders die hier zitten te behoeden voor een rampenbak?

natuurlijk mag ieder voor zich bepalen of hij/zij een auto koopt en met welke gebreken, maar erge gevallen zoals verrot, motorisch defect, slechte staat e.d. kunnen wel aangekaart worden?
#1866486
MrKikker schreef:Mjaa goed punt, maar is het dan niet een idee om de VAG-rijders die hier zitten te behoeden voor een rampenbak?

natuurlijk mag ieder voor zich bepalen of hij/zij een auto koopt en met welke gebreken, maar erge gevallen zoals verrot, motorisch defect, slechte staat e.d. kunnen wel aangekaart worden?
nou ik zou zeggen open dat topic, word t wat is dat mooi meegenomen.
Gebruikersavatar
door kevert
#1868949
Ja het is misschien wel overzichtelijker en dan hoef je bijvoorbeeld niet een eind te reizen voor een auto te bekijken en dan daar erachter komen dat er veel meer aan de hand is met de auto dan je dacht.
Ik heb ook al een keer een kever komen bekijken en toen ik daar kwam zag het er velen malen erger uit dan hoe het er op de foto´s uitzag.
Zoiets is dan mooi te vermelden in zo´n topic :tu: .
Gebruikersavatar
door Martin
#1940522
Voor sommigen misschien al bekend maar een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Phishing namens Marktplaats...

Ik kreeg zojuist een mail van "Marktplaats"(afz. automatisch@marktplaats.nl):
Geachte heer/mevrouw,

U heeft in Mijn Marktplaats aangegeven dat u het e-mailadres van uw Marktplaats account wilt wijzigen naar henk-6kersten@home.nl .

Let op! Heeft u uw e-mailadres niet zelf gewijzigd? Neem dan contact op met de helpdesk van Marktplaats via de onderstaande link.

http:// verkopen.net63.net/Mijn%20Marktplaats%20-%20Marktplaats_nl. htm

Met vriendelijke groet,

Het Marktplaats team
http://www.marktplaats.nl
De link en de marktplaats url onderaan verwijzen niet naar Marktplaats.nl maar naar verkopen.net63 etc.
Gewoon weggooien, niet op klikken en al helemaal geen gegevens invullen na het aanklikken van de link!! Trap hier niet in!!

Marktplaats is al op de hoogte gebracht hiervan.
Gebruikersavatar
door Martin
#1941620
Vanmiddag reactie terug van de echte Marktplaats die ik op de hoogte had gesteld:
Reactie (Gerry) - 24-11-2011 11:12
Beste meneer ,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u melding maakt van een poging tot phishing.
Dat is natuurlijk heel vervelend. De betreffende e-mail is niet afkomstig van Marktplaats, maar deze is afkomstig van fraudeurs. Het is daarom van uiterst belang het betreffende bericht te negeren.
Het betreft hier een poging tot het verkrijgen van uw inloggegevens. Mocht u wel hebben ingelogd via de frauduleuze link, dan raden wij u aan om zo spoedig mogelijk het wachtwoord van uw Marktplaats account te wijzigen.

Wij hebben de afzender inmiddels geblokkeerd van de site en hebben opdracht gegeven de betreffende website zo spoedig mogelijk te laten verwijderen.

Voor tips over de beveiliging van uw account verwijs ik u graag door naar de volgende pagina: http://mededelingen.marktplaats.nl/view ... ge_id=7870

Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.


Met vriendelijke groet,
Bij twijfel over een ontvangen mail (Marktplaats, bank, etc) dus gewoon weggooien en vooral niets mee doen!!
Gebruikersavatar
door Style
#1970420
Ik heb het ook maar gelijk eventjes uit gezet nog nooit bij stil gestaan dat het zo vervelend af kan lopen.
Beter spullen verzenden :lol: en als ze toch langs willen komen parkeer ik de MK1 standaard bij moeders voor de deur :tu:
Gebruikersavatar
door Dennys
#2040813
Ik heb vandaag ook weer een "" systeembericht"" van MP gekregen, met ook hetzelfde emailadres waarnaar ik hem zou hebben gewijzigd.

Uiteraard niet op ingegaan, en Marktplaats hiervan op de hoogte gesteld.

De afzender heeft dus een manier gevonden om wederom proberen toe te slaan.

Wees gewaarschuwd!!! :tu:
Gebruikersavatar
door Martin
#2041059
Ik kreeg inderdaad ook weer zo'n mail. Weer dezelfde opzet maar met een link naar een andere adres dan de vorige keer.

Trap er inderdaad niet in! ;)
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]