VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Offtopic maar wel auto gerelateerd
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door VW_Mannetje
#1295192
Ik zal vanavond ook eens marktplaats veranderen. Heb ook voor een hoop liggen, goeie tip! Thnx!
Ik spreek zelf altijd bij de Mac af als ik wat verkoop, en dan rij ik naar mijn garage...
Gebruikersavatar
door bjuriaan
#1458321
Heb gewoon ander postcode, net buiten het gat waar ik woon. Nooit geen trammeland gehad. Als ze op de postcode afgaan komen ze bij me oude baas voor de deur...
Gebruikersavatar
door starsky
#1471081
Wat ook wel belangrijk is om foto's buitenaf te maken van de auto. Anders kunnen ze soms nog herleiden waar de auto staat.
door parebool
#1519147
net wat ze zeggen foute postcode op geven En voor onderdelen laat ik ze zelden bij men huis komen spreek meestal ergens af. En als ik mail contact met ze heb gehad zet ik er altijd neer Bellen met nummer herkenning aan Anders neem ik niet op :tu: En uit kijken met bepaalde vragen wat ze stellen. Vriend van mij heeft het al 1 x mee gemaakt dat zen auto gestolen is. Want ik heb nu ook de veel spul op marktplaats staan
Gebruikersavatar
door Dnny 8v
#1519152
dat gedoe met uitzetten op kaart wat heeeeel veel mensen over het hoofd zien loopt imo veel te vaak verkeerd af ..
ik vind dit heel verkeerd van marktplaats zelf .. als iemand iets bij je wilt komen bekijken of kopen dan vind ik dat je dat gewoon in prive met diegene kan afhandelen en ook eventueel een plaats afspreken waar je je dingetjes af wilt handelen.(aangezien nu iedereen o.a verkeerd geinteresseerde mensen weten waar het spul af te halen is dit ook kunnen zien)
als je een account aanmaakt vullen de meeste mensen gewoon eerlijk hun ding in.

maar goed goed dat dit topic hier is .. :tu:
Gebruikersavatar
door Ddrag
#1663224
Zo dan..ook daar was ik niet van op de hoogte! Thanks voor de tip! een terechte topic of the month winner!
Gebruikersavatar
door djCo-B
#1663385
Belachelijk inderdaad dat die optie standaard 'aan' is gevinkt op Marktplaats. Dat een potentiële koper de woonplaats nodig heeft om te bepalen of de koop de moeite waard is, oke dat snap ik. Maar dat iedereen die de advertentie bekijkt soms tot op een paar meter nauwkeurig kan zien waar de aangeboden goederen zich waarschijnlijk bevinden (Google Streetview) is gewoon vragen om problemen. Maar goed, blijft altijd oppassen. Kopen en verkopen hoort op basis te zijn van goed vertrouwen en eerlijkheid, maar tegenwoordig moet je haast wel altijd argwaan hebben
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1783779
inderdaad een erg goede tip!
gewoon postcode van de dichtstbijzijnde macdonalds lijkt mij het beste.
Gebruikersavatar
door MrKikker
#1848489
is er ergens plek op dit forum om aan te geven welke VW's/VAG-auto's/auto's je absoluut links moet laten liggen?
misschien wel handig om ergens een plekje te geven :)
Gebruikersavatar
door MrKikker
#1866395
auto's waarvan je weet dat ze verrot/slecht/pure oplichterij zijn, doordat je zelf ben wezen kijken of dat je hem in handen hebt gehad. :)

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]