- 06 jan 2010 12:21
hallo forumleden. sinds gisteren met ik weer in bezit van een passat na een aantal jaren geen één te hebben gehad. het gaat om een auto van 2001 TDI. nu zie ik dat er een microfoontje bij het licht lamp hangt. ook zie ik rechts boven tegen de voorruit een zwart staaf die tegen de ruit geplakt is.
verder zie ik geen aansluiting voor voor een carkit of sporen van een carkit in het verleden.
kan het zo zijn dat er een bluetooth autoradio ingebouwd was?? er zit geen radio in. ik zie alleen kabels die aan elkaar zitten zoals ze origineel zijn. kan het zijn dat de auto met een bluetooth radio uit fabriek is gekomen. en is het mogelijk om dit via de dealer te achterhalen??
alvast bedankt voor de genomen moeite.
groet, tet79
verder zie ik geen aansluiting voor voor een carkit of sporen van een carkit in het verleden.
kan het zo zijn dat er een bluetooth autoradio ingebouwd was?? er zit geen radio in. ik zie alleen kabels die aan elkaar zitten zoals ze origineel zijn. kan het zijn dat de auto met een bluetooth radio uit fabriek is gekomen. en is het mogelijk om dit via de dealer te achterhalen??
alvast bedankt voor de genomen moeite.
groet, tet79