VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Offtopic maar wel auto gerelateerd
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Km Heffing

komt mij beter uit
11
11%
zakkenvullers
85
87%
geen mening
2
2%
Gebruikersavatar
door Dnny 8v
#1275329
we moeten gewoon protesteren bij het kabinet waar die man ook mag zitten .
met onze zogenaamde ''roestbakke'' ''vervuilers'' enz enz ..
ze willen hier in nijmegen zelfs dat oude autos meer parkeer geld gaan betalen las ik tijdje terug in de krant.
4 grote steden zouden hier aan mee doen ..
maar goed ik ben nog steeds heel erg tegen die F**cking km heffing:@
je mag geen fotos van mensen nemen die dat niet willen ..
waarom dan wel zon klote kastje in je auto plaatse?
is nog erger inbreken in privacy;)
maar goed dat willen die lui natuurlijk niet onder ogen zien;)
Gebruikersavatar
door tembaco
#1283253
volgens officiele schattingen kost de invoering van de KM heffing hou je vast 5,6 MILJARD :? :? :?
Gebruikersavatar
door Tarabass
#1283291
tembaco schreef:volgens officiele schattingen kost de invoering van de KM heffing hou je vast 5,6 MILJARD :? :? :?
Bron? (puur uit interesse)

Maar dat hebben we zo weer terugverdiend joh. Jaartje, en dagobert bos kan weer zwemmen in het geld..
door golfje2
#1284211
Laatste bericht is dat Eurlings het wil laten afhangen van de ANWB-leden:

http://www.nu.nl/algemeen/2168120/geen- ... -anwb.html

Maar dit lijkt me vrij kansloos aangezien het dan een ondemocratisch besluit zal worden. Niet iedereen is namelijk lid van de ANWB... dus niet-leden zouden dan geen stem hebben. Lijkt me sterk dat daar een solide juridische basis voor is...

Ik snap niet dat ie niet gewoon een referendum houdt, waarbij iedereen kan gaan stemmen. Dat zou in ieder geval democratischer zijn... (helemaal niets tegen de ANWB overigens, maar het slaat gewoon nergens op).

Niettemin blijf ik zowieso van mening dat de hele km-heffing overbodig is, omdat er (ook nu al) zat mogelijkheden zijn om het op een andere (lees ook veel goedkopere) manier in te voeren... Maar blijkbaar wil onze minister dat niet inzien...
Gebruikersavatar
door tembaco
#1284285
Tarabass schreef:
tembaco schreef:volgens officiele schattingen kost de invoering van de KM heffing hou je vast 5,6 MILJARD :? :? :?
Bron? (puur uit interesse)

Maar dat hebben we zo weer terugverdiend joh. Jaartje, en dagobert bos kan weer zwemmen in het geld..
programmatje op me iphone kan je ook de km bereken special voor de km heffing :mrgreen: vond het well grappig maar ook wel leuke info dus ;)
Gebruikersavatar
door Tarabass
#1284315
Dnny 8v schreef:heb straks weer op de radio gehoord dat er een HELE grote kans is dat het niet ingevoerd word ..
maar goed we wachten maar af!
Ik heb de debatten gevolgd op radio 1 en daarin gaven ze weer aan dat vroegah Eurlings al tegen de kmheffing was en nog is. Daarom heeft het grote kans dat straks alles toch afgeblazen wordt, bijvoorbeeld door leden van de anwb (die grotendeels tegen zijn) de keuze te geven. Wat inderdaad nergens op slaat. Eurlings moest ergens mee komen, door druk van bovenaf. Dat doet hij nu en heel slim laat hij het straks om een bepaalde reden floppen. Let maar op..

Overigens heb ik mijn al lang geleden aangevraagde stickers nog steeds niet binnen. Belachelijk! :evil:
Gebruikersavatar
door Dnny 8v
#1284351
Tarabass schreef:
Dnny 8v schreef:heb straks weer op de radio gehoord dat er een HELE grote kans is dat het niet ingevoerd word ..
maar goed we wachten maar af!
Ik heb de debatten gevolgd op radio 1 en daarin gaven ze weer aan dat vroegah Eurlings al tegen de kmheffing was en nog is. Daarom heeft het grote kans dat straks alles toch afgeblazen wordt, bijvoorbeeld door leden van de anwb (die grotendeels tegen zijn) de keuze te geven. Wat inderdaad nergens op slaat. Eurlings moest ergens mee komen, door druk van bovenaf. Dat doet hij nu en heel slim laat hij het straks om een bepaalde reden floppen. Let maar op..

Overigens heb ik mijn al lang geleden aangevraagde stickers nog steeds niet binnen. Belachelijk! :evil:
heey ja had t een beetje gevolgt man maar moest ff snel wat doen dus had de auto afgezet ..
maar goed hopelijk word die zooi allemaal afgeblazen en eurlings opgeblazen :mrgreen:

P.s .. wil ook graag zon sticker waar kan ik die krijgen :oops:
Gebruikersavatar
door NeFReT
#1284373
Dnny 8v schreef:
Tarabass schreef:
Dnny 8v schreef:heb straks weer op de radio gehoord dat er een HELE grote kans is dat het niet ingevoerd word ..
maar goed we wachten maar af!
Ik heb de debatten gevolgd op radio 1 en daarin gaven ze weer aan dat vroegah Eurlings al tegen de kmheffing was en nog is. Daarom heeft het grote kans dat straks alles toch afgeblazen wordt, bijvoorbeeld door leden van de anwb (die grotendeels tegen zijn) de keuze te geven. Wat inderdaad nergens op slaat. Eurlings moest ergens mee komen, door druk van bovenaf. Dat doet hij nu en heel slim laat hij het straks om een bepaalde reden floppen. Let maar op..

Overigens heb ik mijn al lang geleden aangevraagde stickers nog steeds niet binnen. Belachelijk! :evil:
heey ja had t een beetje gevolgt man maar moest ff snel wat doen dus had de auto afgezet ..
maar goed hopelijk word die zooi allemaal afgeblazen en eurlings opgeblazen :mrgreen:

P.s .. wil ook graag zon sticker waar kan ik die krijgen :oops:

blijkbaar nergens hahahaha
Gebruikersavatar
door projectx
#1284759
Zo juist de vragenlijst doorgewerkt, en ga er maar vanuit dat die verekte heffing er komt, die waslijst aan vragen slaat maar op één ding, het komt er wel, alleen hoe brengen wij u aan het verstand dat u dat ook wilt.

Waarom zoveel vragen waarop welk antwoord dan ook laat blijken dat u dit wilt, u kunt geen NEE zeggen. Walgelijk weer, de leden van de ANWB zouden moeten eisen dat alle antwoorden online geplaatst worden dit zodat iedereen zelf een oordeel kan vellen of wel of niet.

Eigenlijk zou een simpele ja-nee enquête duidelijker en vele malen eerlijker zijn.


De belangen van de ANWB zijn zeker niet de belangen van de leden. De ANWB is wegenwacht en verder heel weinig, al vinden ze zelf van niet natuurlijk. En ze leveren borden, dus onafhankelijk zijn ze allerminst, sterker ze zijn gewoon afhankelijk van Eurlings. Bovendien zijn ze met beide ballen gecommit aan het huidige wetsvoorstel, want vanaf de start betrokken.

Forget dus de ANWB, dat is een prachtig opzetje tussen twee lotsverbondenen. Eurlings en AMWB zijn 4 handen op 1 buik.
Gebruikersavatar
door Tarabass
#1285024
projectx schreef:Zo juist de vragenlijst doorgewerkt, en ga er maar vanuit dat die verekte heffing er komt, die waslijst aan vragen slaat maar op één ding, het komt er wel, alleen hoe brengen wij u aan het verstand dat u dat ook wilt.

Waarom zoveel vragen waarop welk antwoord dan ook laat blijken dat u dit wilt, u kunt geen NEE zeggen. Walgelijk weer, de leden van de ANWB zouden moeten eisen dat alle antwoorden online geplaatst worden dit zodat iedereen zelf een oordeel kan vellen of wel of niet.

Eigenlijk zou een simpele ja-nee enquête duidelijker en vele malen eerlijker zijn.


De belangen van de ANWB zijn zeker niet de belangen van de leden. De ANWB is wegenwacht en verder heel weinig, al vinden ze zelf van niet natuurlijk. En ze leveren borden, dus onafhankelijk zijn ze allerminst, sterker ze zijn gewoon afhankelijk van Eurlings. Bovendien zijn ze met beide ballen gecommit aan het huidige wetsvoorstel, want vanaf de start betrokken.

Forget dus de ANWB, dat is een prachtig opzetje tussen twee lotsverbondenen. Eurlings en AMWB zijn 4 handen op 1 buik.
Mja, echt democraties kan je het ook niet noemen inderdaad. Je moet al een bepaald type zijn om lid te zijn, en dat type persoon heeft nu de kans om op basis van suggestieve vragen zijn/haar mening te ventileren. Zie het van de zonnige kant, al zou het in een referendum gegoten worden zelfs dat heeft totaal geen waarde in Nederland zo weten we uit het verleden :evil:

Misschien dit eens lezen, en deze enquête proberen? 8)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]