VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van luchtgekoelde auto's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Dolle1
#1216279
Wel voor ik aan de golf2 ben gestart heb ik dit keverke al gebouwd.
Ik heb deze kever nu reeds 20jaar in mijn bezit heb hem 20jaar geleden gekocht en er 3jaar aan gewerkt om hem te restaureren en na er wat van genoten te hebben heb ik besloten in 2005 hem terug eens een grondige restauratie te doen met de nodige aanpassingen en wijzigingen.

Zo was hij in 2005

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
door Dolle1
#1217173
Het heeft wat moeite en veel geld gekost om hem te krijgen wat hij nu is maar ik ben wel te vrede met het resultaat.
De motor gaat er van de winter wel terug uit om hem nog wat te update.
door Dolle1
#1217685
Wel kever-B het wil inderdaad wel maar deze winter gaat de motor er terug uit voor een update want er zit nog wat te weinig PK's in naar mijn goesting.
De blok levert nu 112pk en 188NM koppel op de bank maar dit moet naar 150a160pk en ergens rond de 210NM koppel gaan.
Maar ik kan wel zeggen dat hij nu ook al vlot over de 200km/u gaat. :D :D
Gebruikersavatar
door Kever-B
#1218029
Dolle1 schreef:Wel kever-B het wil inderdaad wel maar deze winter gaat de motor er terug uit voor een update want er zit nog wat te weinig PK's in naar mijn goesting.
De blok levert nu 112pk en 188NM koppel op de bank maar dit moet naar 150a160pk en ergens rond de 210NM koppel gaan.
Maar ik kan wel zeggen dat hij nu ook al vlot over de 200km/u gaat. :D :D

haha snelheid wendt snel he :P 150 a 160 pk is wel erg veel 8) als ik zoveel geld had om dat te kunnen krijgen had ik het ook zeker gedaan! misschien in de toekomst :roll: :lol: ik vind 110 in mijn kever al snel dan stuitert die al aardig :p dan zou het met 200km/u wel heel hard gaan :)

verder mooie updates!
door Dolle1
#1218267
Wel Kever-B mijn keverke is voor zien van circit ophanging, porsche armen achteraan, Tarox6 remklauwen op geventileerde en gegroefde schijven vooraan en achteraan 944 remmen.
Want als het hard gaat moet het ook hard remmen he. :D :D :D
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]