VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vladi
#2745746
VwPsycho schreef:Het is gewoon heel simpel... Als je altijd met een dure set hebt gereden zal een budget set altijd rommel zijn, net wat je gewend bent. Een sjaakset is gewoon prima als instapmodel, heb er vroeger 2 van gehad. Onze superbelg heeft gelijk, als je echt comfort wilt moet je wel een paar flappen neertikken voor een goede set, je kunt het net zo gek maken als je zelf wilt.

Dit is de hoogste stand aan de achterkant van een polo schroefset onder een mk2

Afbeelding

Je mag zelf bepalen of dit is wat je wilt...
:LOL:
Goede foto he.
#2746423
Vladi schreef:
VwPsycho schreef:Het is gewoon heel simpel... Als je altijd met een dure set hebt gereden zal een budget set altijd rommel zijn, net wat je gewend bent. Een sjaakset is gewoon prima als instapmodel, heb er vroeger 2 van gehad. Onze superbelg heeft gelijk, als je echt comfort wilt moet je wel een paar flappen neertikken voor een goede set, je kunt het net zo gek maken als je zelf wilt.

Dit is de hoogste stand aan de achterkant van een polo schroefset onder een mk2

Afbeelding

Je mag zelf bepalen of dit is wat je wilt...
:LOL:
Goede foto he.

Hehe perfect zo..

Btw ik heb ook een sjaak setje voor de mk1, als je m behandeld met hamerite ofzo zal die minder snel roesten dan normaal :tu: verders ist gewoon een goed setje.
door Xengsu
#2755574
heren.

Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Golf 6 2.0 tdi 3 deurs, ik wil deze gaan verlagen met een veren setje, of indien nodig een schroefset, is 40mm verlagen te doen met alleen veren op dit model?
door Xengsu
#2755655
Alright thanks ! schroefsetje gaat het dan denk ik worden , iemand een leuke optie als middenmotor onder de schroefsetjes qua prijs? Word vooral snelweg gereden met de auto.
#2755658
ik zeg AP had ik onder de mijn Ex passat 3bg en heb het onder mijn golf 3 cabrio vr6. stug maar niet TE dus lange ritten ook goed uit te houden en gaan naar mijn idee laag zat. heb ook al eens eSjaak set gehad en idd die willen laag maar die vond ik TE stug ook heb ik VMaxx en Tripple S gehad deze sets waren gewoon ronduit SLECHT als je een budget set wil is een sjaak set de goeie keus denk ik al met al. wil je iets meer flappen kwijt (ongeveer 470 eur) kom je bij een AP uit deze bevalt mij prima. :tu:
#2755688
AP kan ik je zeker aanraden!
Rijd er zelf ook op, nauwelijks stugger dan origineel.
Prijs is ook erg aantrekkelijk, als je online goed zoekt heb zo'n set voor onder de 500,- in huis :tu:
#2755791
Als je op de site van lowering kijkt (sponsor op dit forum) kun je zien welke set voor welke auto geschikt is, in jou geval een 2.0 tdi, als het goed is heb je dan maar 1 keuze :tu:
Gebruikersavatar
door Martinb
#2755795
Als je er dan nog niet uit bent, dan stuur je een mail of bel je gewoon even. ;)
#2755808
chrisvOmmen schreef:Heren,

Ik heb al wat topics doorzocht maar kon niet echt vinden wat ik zoek.

Ik wil een budget schroefset onder mijn mk3 (gti) maar hoor en lees veel verschillende verhalen
De één zegt dat sjaak setjes slecht zijn, we ander zegt dat ze perfect zijn voor dat geld.
Sommigen zeggen dat ik beter een setje van een polo kan nemen omdat ik dan lager kan, we ander zegt dat ik toch niet heel laag kan met mijn velgen.

Mijn vraag is dus: welke set is goed (prijs, kwaliteit en comfoor) en dan van een golf of een polo en welke polo dan?

Golf mk3 dus met 8j et37 voor en 9j et32 achter.
banden zijn aardig getrokken..
ik rij nu inmiddels 2 maand met de set en het bevalt super!
stug maar niet te stug.. :tu:
#2763279
Dennuus1 schreef:AP kan ik je zeker aanraden!
Rijd er zelf ook op, nauwelijks stugger dan origineel.
Prijs is ook erg aantrekkelijk, als je online goed zoekt heb zo'n set voor onder de 500,- in huis :tu:

AP is goed maar niet echt sterk met garantie ( gewoon GEEN garantie !! )
Na 2 jaar eronder te hebben gehad en ongeveer 7500km ermee gereden te hebben
was er 1 achter al helemaal defect
1 losse kopen kost bijna zoveel als de complete set
Dus tja wat is goed en wat niet
Op deze manier is een duurdere set ineens wel een hele dure set
Dan kun je beter bvb een sjaak pakken scheelt een berg als die ook na 2 jaar defect is
#2763285
Bij aanschaf bij mijn AP set stond er duidelijk bij; 1 jaar garantie.

Dus als ik dat vooraf weet, en alsnog besluit om de set te kopen, zul je mij na 2 jaar niet horen klagen dat ik geen garantie meer krijg.
#2763316
AP is ook van mijn lijstje eraf...
Bij m'n A4 beide achterdempers zo lek als een vergiet binnen 25K km.. ook de hardheid verstelling van 1 van de voorpoten deed geen mesjogge meer..
Garantieperiode idd voorbij dus niks coulance..
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79

... je hebt het andere topic waarin je gepost hebt[…]

Park assist

Moet hardware komen. Is niet zomaar te activeren.

Gisterenavond bij Vagcom Dordrecht geweest ,netjes[…]

Hallo Ik heb een probleem met mijn golf II . Ik […]

Hallo Allemaal, Ik wil graag zelf cruisecontrol i[…]

Merk ik ook meer en meer ja haha. Ik ga ook een OB[…]

Aansluiten Golf 2 dashboard

Maar wat zijn je verwachtingen nu? Dat andere mens[…]

Ik ben sinds een maand in het bezit van een VW UP […]