VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1152822
Ik meen dat die systemen vast in het dashboard zitten.
Is het waar, dat ze vaak worden gestolen en dat daarmee grote schade wordt
veroorzaakt?
Zo ja, wat is hier tegen te doen?
Door garage laten verwijderen?
#1152872
Tja, ze zijn wel gewild, maar je moet gewoon eerst zorgen dat je je auto goed beveiligd hebt. Het af-fabriek alarm is superslecht, dus je zult zelf actie moeten ondernemen. Heb je geen geld over voor een klasse 3 alarm, dan zou ik eerst maar de deursloten gaan vervangen door blinde sloten, dan zijn ze in elk geval niet binnen 10 seconden binnen! :mrgreen:
Verder zou je interieurbeveiliging aan kunnen brengen, maar goed, wat je ook doet, als iemand je auto binnen wil komen, dan kan dat natuurlijk altijd --> raampje intikken. ;)
#1152887
Funswijk schreef:Tja, ze zijn wel gewild, maar je moet gewoon eerst zorgen dat je je auto goed beveiligd hebt. Het af-fabriek alarm is superslecht, dus je zult zelf actie moeten ondernemen. Heb je geen geld over voor een klasse 3 alarm, dan zou ik eerst maar de deursloten gaan vervangen door blinde sloten, dan zijn ze in elk geval niet binnen 10 seconden binnen! :mrgreen:
Verder zou je interieurbeveiliging aan kunnen brengen, maar goed, wat je ook doet, als iemand je auto binnen wil komen, dan kan dat natuurlijk altijd --> raampje intikken. ;)
Bedankt voor de snele info.

Net met de verkopende Bovag garage gebeld, het front is, net als bij een radio, afneembaar.
Daar is dan niets mis mee toch?
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]