VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen meetings forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door twy
#1146805
weet iemand een goede datum voor de openingsmeeting in heerhugowaard N-H we zoeken nog een goede datum het is een goede locatie veel ruimte geen drempels:D
door Golf3-Driver
#1147080
twy schreef:weet iemand een goede datum voor de openingsmeeting in heerhugowaard N-H we zoeken nog een goede datum het is een goede locatie veel ruimte geen drempels:D
Ergens op het industrieterrein De Zandhorst ofzo, ben verder niet egt bekend in hhw ook al kom ik uit winkel.

Als dit doorgaat dan ben ik er cker bij :D
Gebruikersavatar
door twy
#1147233
ja is op de zandhorst...

enige probleem is nog de datum die er geprikt moet worden rond augustus of juli ofzo...

dus als er iemand is met suggesties
Gebruikersavatar
door GraPghaST
#1147754
is dan geen regelmatige meeting toch?

@ALLEN: Dames en heren, het is weer weekend! Wat gaan we doen? Misschien dat ik vanavond nog even bij Transferium Leiden ben. Heb zelf nu audio ingebouwd, moet wel even getest worden natuurlijK!
Gebruikersavatar
door niels16v
#1147870
GraPghaST schreef:is dan geen regelmatige meeting toch?

@ALLEN: Dames en heren, het is weer weekend! Wat gaan we doen? Misschien dat ik vanavond nog even bij Transferium Leiden ben. Heb zelf nu audio ingebouwd, moet wel even getest worden natuurlijK!
Als ik jou was zou ik ff doorrijden naar Amsterdam, want daar is vanavond een super meeting op de Footstrip. ;)
Gebruikersavatar
door niels16v
#1148086
Jazeker GraPghaST en heb me er ook uitsekend vermaakt, weer is wat anders he met die honda's maar VW blijft toch mijn ding. ;)
Ik zal wel wat foto's posten bij meeting verslagen.
door Green Lizard
#1151660
Algemene automeeting elke Woensdag avond vanaf half 8 tot de laatste weg gaat op de parkeerplaats van het strand van Hoek Van Holland altijd gezellig en geen drempels de parkeerplaats bied voor zo'n 3000 auto's een standplaats :P veel mensen uit leiden
(Van Transferium) den- haag en uit de buurt zelf

hier de hyves is niet veel van af te lezen maar kan je toch ffies kijken
http://krak-bakke-westland.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr. Richard
door 20vtUnit
#1154133
Waar:MC Donald's Charloi's (Rotterdam)
Wanneer:Elke zaterdag
Hoelaat:vanaf 22:30
Bijzonderheden:VW,Honda,Nissan,Bmw,geen tupperware,meeste zijn wel ser.
motorisch getuned,rond een uur of 23:30 illegaal streetrace op een andere plek!!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 51

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]