VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1083338
hallo allemaal ik heb een cabrio type1 uit 1991 met een 2h motor nu heb ik gister mij koppeling vervangen en als ik me contact omdraai hoor ik normaal me benzine pomp aan slaan dit gebeurt niet meer waar door mij auto niet start zover ik kan zien zitten er geen draden los weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het beste deze storing kan oplossen of zou nu heel toevallig mij pomp ook kapot zijn voor het vervangen van de koppeling werkte hij nog

groetjes wallie
door timberland
#1083344
controleer eerst of je er alle stekkers er wel op hebt zitten.
daarna ook even nakijken of de massapunten weer goedzitten.
brand er wel verlichting op je dashboard???
eerst even goed nalopen wat je allemaal losgehaalt heb.
voordat je allerlei dingen gaat vervangen en er een stekkertje ofzo los zit.
dat zou erg lullig zijn
Gebruikersavatar
door pepie_g40
#1083351
is vaak een massa
door wallie71
#1083383
massa op de versnellingbak zit erop maar ga idd dat zometeen nog even kijken motor draait wel gewoon rond maar wat ik al zei pomp reageert niet bij het los halen van de bak zakte het blok een heel eind niet goed ondersteunt ,misschien iets los gerukt loopt deze spanning van je benzinepomp via je computer ?
door wallie71
#1084026
heren bedankt voor de goede tips ik heb het gevonden bij het laten zakken van me blok is de kabel van me computer er een klein beetje uitgetrokken dus van daar deze storing alles werkt weer heb nog even een andere vraag heb gelijk me olie vervangen van me bak maar weten jullie hoeveel er in gaat en tot hoever ik hem moet vullen
Gebruikersavatar
door wolfsburgerg60
#1084041
zoveel olie erin doen totdat het er uit komt lopen dat hoort erin
door wallie71
#1084699
ok maar ik heb er nu al 2 liter inzitten en het zit nog steeds niet aan de vulopening dacht altijd dat er maar 2 liter olie in moest in een 020bak
door jangolf-gti8v
#1085628
kan er aan liggen. je moet gewoon zoals gezegd vullen tot er olie uit komt. let wel op dat de auto waterpas staat als je dit doet. ander kan er teveel of te weinig in gaan.
door timberland
#1085653
eerst de vraag waar vul je hem bij????
door wallie71
#1085679
ik vul hem bij waar me kilometerkabel ingaat
door timberland
#1085683
dat is het probleem al.
er zit vooraan de bak een bijvulplug,
anders zit die aan de achterkant bij het diff.
zo kan je er wel 4 liter zonder problemen ingieten ;)
Gebruikersavatar
door Ranchdude
#1085695
wallie71 schreef:ik vul hem bij waar me kilometerkabel ingaat
Waarom :roll: ?zoals eerder gezegd,achter bij de linker aandrijfas of vooraan de bak een inbus 12!! !@ niet de a.uit bout eruit draaien ;)
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]