VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1568801
ik ben vandaag aan de slag geweest met me autoradio. maar ik heb geen geschakelde plus van de ACC. dus heb nu een aparte kabel vanaf de zekering die dan wel geschakeld is maar pas als je het contact helemaal aan hebt. ik kan ook nergens een geschakelde plus vinden in de iso stekker. hoe kan ik het weer zo krijgen dat als ik de sleutel in het contact doe ik een geschakelde plus heb?
#1572248
hij heeft het altijd gedaan tot ik electrische ramen ingebouwd heb en middags me radio terug doe en die deed niks meer. maar hij moet dus van de zekering kast komen of vanaf het contact slot? dan moe ik toch is even gaan zoeken welke kabel het is en waar die eventueel gebroken is.
#1572454
neej heb de radio toen niet uitgebouwd. alleen kabelboom van de passagiersdeur doorgetrokken achter het dashbord langs en sinds dien doet de radio het niet meer. dus mischien da ik kabel gebroken heb ofzo perongeluk. ik ga maar is zoeken vandaag. even kijken op handleiding van de kast welke stekker het eventueel is als ik die vind kan ik natuurlijk zo nieuwe draadje er aan maken en klaar is richard
#1572576
nou ik heb het probleem gevonden na een uur lang rotzooien en me halve dashboard uit elkaar. de acc kabel vanaf de iso gevolgd en komt dus bij de zekering kast, komt niet er in maar hangt losse stekker dus ik die los gemaakt en weerstand gemeten van af de iso tot aan dat stekkertje. daar stond stroom op. vanaf het stekkertje ging het andere deel naar boven naar het contact dus. ik die volgen en dus stuur er af en dat deel uit elkaar. en daar de stekker van contact er af. geen kabel breuk maar het contact wat geen stroom meer geeft zodra ik de stekker er in doen. oftewel contact kaduuk. nou aangezien ik geen zin heb om die te vervangen.

ik vond in de zekeringkast nog zo zelfde losse stekker waar wel constante stroom op staat dus die maar op de acc aangesloten. dus nu heb ik 2x constante stroom op de radio staan dus hij doet het nu ook als ik me sleutel uit contact heb. dus moet nu gewoon me frontje er af halen dan verbruikt me radio ook niks meer. en is ook anti diefstal :)
Noodoproepfunctie

Ook ik krijg deze melding bij een ID3 first editio[…]

Hoi, Bij het vervangen van het remlicht rechtsach[…]

mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]