VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1000363
hallo hallo

Ik heb gisteren een spaghetti gemonteerd op mijn golf 2 1.8 gti 16v

Maar volgend probleem is dat hij niet start.
We hebben alles nagekeken, en het was allemaal in orde.

Moet wel bij zeggen dat we vanaf het spaghetti stuk een rechte pijp naar achter hebben met een remus einddemper..


Nu hebben we hem eens aangetrokken, en kregen we hem tog gestart..
maar moest hem goed in toeren houden want anders vanlt hij weg, dus stationair lopen kan hij helemaal niet.

Mensen die ons kunnen helpen?

mvg
marco
Gebruikersavatar
door mano
#1000366
Er zal wel iets los zitten nog, het kan onmogelijk direct met je uitlaat te maken hebben. Gezien ik hetzelfde heb. ;)

Stappen-motor aangesloten? Of gaat de startmotor helemaal niet rond?
door marcovandaar
#1000427
mano schreef:Er zal wel iets los zitten nog, het kan onmogelijk direct met je uitlaat te maken hebben. Gezien ik hetzelfde heb. ;)

Stappen-motor aangesloten? Of gaat de startmotor helemaal niet rond?
dat is allemaal in orde.
door marcovandaar
#1000428
jelmermm-16vt schreef:niet een vacuumslangetje los oid? of je massakabel naar je cil. kop..
ik zal het vanavond nog eens allemaal dubbel checken..
door marcovandaar
#1000538
ja alles gecheckt maar alles zit gewoon goed...

weer aan getrokken.... maar met een monteur erbij. die zei dat je onwijs veel gas bij moet geven om hem gestart te krijgen, en dan nog veel blijven geven anders valt hij gewoon weg... dus krijgt hij weinig benzine ofzo..

maar mijn accu is ook steeds plat.. dus ook eerst dat in orde brengen. miss dat hij dan wel aan slaagt als hij vol is
Gebruikersavatar
door Antera
#1000795
Als je hem aan het gas moet houden is het inderdaad niet goed. je hebt voor het monteren alleen je inlaat los gehad als het goed is. Misschien toch ergens de inlaat niet helemaal goed aangesloten? En heb je het slangetjes van je STK naar je aanzuigbuis misschien niet vast zitten? Of heb je de stekker van de stationair schakelaar niet terug geplaatst? dat is mij ook een keer overkomen.
Gebruikersavatar
door Jeff
#1000974
Zit er niets in de uitlaatsysteem wat de boel verstopt?
Gebruikersavatar
door mano
#1000976
Misschien is het handiger als de topic starter even vermeld wat er precies is losgehaald allemaal?

Nergens vals lucht? Met name het elleboog rubber, aanzuigbuis, het grote rubber op de spinnekop goed gemonteerd?

nieuwe pakkingen gebruikt inlaatspruitstuk?
door Benjamin
#1001477
ook al heeft ie lamda sensor ala PL dan zou die wel moeten starten en hoef je hem niet aan te slepen.
Gebruikersavatar
door Antera
#1004183
dat zeggen wij ook dat is namelijk wat er verwijderd is alvorens de uitlaat te wisselen :mrgreen:
Gebruikersavatar
door DarkprojectX
#1004334
wat doet hij WEL?

startmotor gaat gewoon rond? of moeizaam?
kun je heel de lampen winkel gewoon aan zetten en vol op je claxon gaan hangen zonder dat het licht gaat dimmen?

ik heb het idee dat je dynamo redelijk naar de ****** is en daardoor je accu niet meer bijlaadt..
lijkt me niet dat dit met je uitlaat zelf te maken heeft.
door Patrick-MK3
#1004426
ik heb spaghetti gemonterd alleen geen nieuwe inlaat pakking, nou ik heb geweten hoe die auto liep haha gas los laten meteen afslaan!
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]