hoog stationair? deel 2 =[
Geplaatst: 15 jul 2008 17:23
Ik ben bij de Vw geweest maar 90 euro per uur gaat niet gebeuren als ze verwachten er een uur of 3 a 4 mee bezig aangezien mijn GOlf 1 uit '85 zoveel techniek bevat dat er heel veel dingen bij komen kijken ??:
Maar voordat ik hem weg breng rest mij nog 1 vraag, het viel me op dat mijn koelvloeistof aanwijzer niks doet, het lampje doet het want bij het omdraainen van de sleutel knippert ie.
Kan het zijn dat ie een te rijk mengsel krijgt ivm een lage temp meting van de vloeistof en daardoor rond de 1500/2000 toeren blijft lopen??
Ik heb zelf echt geen idee of dit onzin is, ik las zoiets maar kan best zijn dat dat over nieuwere wagens ging want dat stond er niet bij!
link naar oude topic:
http://www.vwforum.nl/modules.php?name= ... ic&t=65061
grt, marco
Maar voordat ik hem weg breng rest mij nog 1 vraag, het viel me op dat mijn koelvloeistof aanwijzer niks doet, het lampje doet het want bij het omdraainen van de sleutel knippert ie.
Kan het zijn dat ie een te rijk mengsel krijgt ivm een lage temp meting van de vloeistof en daardoor rond de 1500/2000 toeren blijft lopen??
Ik heb zelf echt geen idee of dit onzin is, ik las zoiets maar kan best zijn dat dat over nieuwere wagens ging want dat stond er niet bij!
link naar oude topic:
http://www.vwforum.nl/modules.php?name= ... ic&t=65061
grt, marco