Pagina 1 van 1

hoog stationair? deel 2 =[

Geplaatst: 15 jul 2008 17:23
door fondsbros
Ik ben bij de Vw geweest maar 90 euro per uur gaat niet gebeuren als ze verwachten er een uur of 3 a 4 mee bezig aangezien mijn GOlf 1 uit '85 zoveel techniek bevat dat er heel veel dingen bij komen kijken :???:

Maar voordat ik hem weg breng rest mij nog 1 vraag, het viel me op dat mijn koelvloeistof aanwijzer niks doet, het lampje doet het want bij het omdraainen van de sleutel knippert ie.

Kan het zijn dat ie een te rijk mengsel krijgt ivm een lage temp meting van de vloeistof en daardoor rond de 1500/2000 toeren blijft lopen??

Ik heb zelf echt geen idee of dit onzin is, ik las zoiets maar kan best zijn dat dat over nieuwere wagens ging want dat stond er niet bij!

link naar oude topic:
http://www.vwforum.nl/modules.php?name= ... ic&t=65061

grt, marco

Geplaatst: 16 jul 2008 17:52
door fondsbros
Nou, dat was mijn laatste idee, ik heb wat stekkertjes losgemaakt en aanslag verwijderd en mijn temperatuur indicatie van mijn koelvloeistof werkt nu weer.

Stationiar loop nog steed tussen de 1500/2000 toeren :evil:

Geplaatst: 16 jul 2008 20:15
door dkeune
ik zal toch je vaccum slangen allemaal ff nalopen vooral bij de aansluit punten word het broos

Geplaatst: 17 jul 2008 16:42
door fondsbros
Heb ik al gedaan maar ik ga het nogmaals doen. ;)

Geplaatst: 17 jul 2008 16:58
door jskas
zit er niet stieken een wilde nokke as in?? :)

het is een carbrateur moter he? dan kun je gewoon de toeren omlaag draaien met een stel schroefje.

mvg steef

Geplaatst: 17 jul 2008 20:09
door MennoMulder
is het niet je wasthermostaat op je carburateur die blijft hangen .....

Geplaatst: 18 jul 2008 19:16
door fondsbros
Oh was niet helemaal duidelijk dus. Het gaat om een Cabrio GLI met volgens mij standaard een GTI motor!

geen carb dus mensen!