VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#924121
Ik heb een Camco alarm op mn Golf 3. Normaal als ik de deur open doe knipperen alle knipperlichten... Maar nu opeens doen alleen de rechter in de bumper, in mn koplamp en rechtsachter het, en mn linker knippers vooraan, zijkant en achter niet... Als ik gewoon richting aangeef dan doen ze het wel weer. Iemand een idee wat er mis mee is en hoe ik dit makkelijk kan verhelpen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
door mano
#924126
Waarschijnlijk het signaaldraadje vanaf het alarm naar je knipperlichten (waarschijnlijk een oranje draad) los.

9 uit 10 keer komen er 2 oranje draden uit het de alarm draadboom die je op de linker en rechter knipperlicht bedrading moet aansluiten.

Als het fatsoenlijk gedaan is, is het bij de zekeringkast gedaan. Even de zekeringkast omlaag klappen en het signaal draadje opzoeken. :help:
Gebruikersavatar
door djCo-B
#924162
ok zal ff kijken morgen of ik iets kan vinden, was door Jetta_1 gedaan van het forum, die heeft er wel verstand van natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
door Marcel_VW
#924165
stuurdraadje knipperlichten i.d.d. los waarschijnlijk. Bas zal het heus wel netjes gedaan hebben 8)
Gebruikersavatar
door djCo-B
#924929
ik heb het niet echt kunnen vinden, ik vraag wel bij MIVW of er iemand ff naar kan kijken voor me :)
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]