VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door h6yes
#903710
Ik heb in mijn MK2 GTI een airco zitten welke momenteel niet werkt.
Helaas heb ik de stekkers van de schakelaar afgehaald zonder erbij na te denken hoe het weer gemonteerd moet worden.

Wie o wie kan mij op weg helpen.

Ik ben trouwens nieuw op dit forum. Mijn naam is Dennis, kom uit Zwolle en rijd in een MK2 16v KR uit 1988. Ik hoop veel van jullie op te kunnen steken.
Gebruikersavatar
door maurice
#903718
als het goed is past elke stekker maar op 1 plaats, daarbij kan je de kabellengte bekijken en dan kom je vanzelf bij de juiste stekker uit.
door h6yes
#903725
Bedankt voor je bericht maar helaas zijn alle stekkers gelijk. Het zijn gewoon van die simpele schuifjes die ook op een speaker zitten. Allemaal hetzelfde dus. Bedankt.
door h6yes
#903772
Hoi Ruben,kans is groot. Ik zal een foto van de schakelaar uploaden, als mij dat tenminste lukt.
Gebruikersavatar
door roy
#903877
Helaas heb ik de stekkers van de schakelaar afgehaald zonder erbij na te denken hoe het weer gemonteerd moet worden.
welke schakelaars?
als het de druk schakelaars zijn, die zitten tegen je radiator aan, dan kan ik je wel helpen, heb zelf ook een orginele airco in mijn golf 2
door h6yes
#904213
Roy, het is een schakelaar die bestaat uit 2 drukknoppen. 1 voor de aircokoeling denk ik en 1 drukknop voor volgens mij de luchtcirculatie.
Gebruikersavatar
door roy
#904374
hier een foto van mijn motor ruim, de schakalaars zie je rechts onder zitten, een groene en een zwarte schakelaar
het gaat hier om een orginele VW airco
Afbeelding
door h6yes
#904619
Bedankt! Het is zeer zeker niet origineel dan. Bij mij ziet het er onder de kap heel anders uit. Bedankt voor je hulp.
door michiel4ever
#905939
hallo met michiel ik had gezien op vw forum dat jij een golf 2 met airco hebt.
ik heb zelf ook een golf 2 en heb een airco voor mijn golf gekocht maar wou een paar foto's hebben hoe je hem precies moet inbouwen zoals waar de airco motor precies zit en waar vastgemaakt en waar de draden aangesloten zitten en waar alles langs loopt enzo ik hoop dat je mij kan helpen

alvast bedankt groeten michiel
door willemvansoeren
#905954
ik heb ook nog veel fotos van mede forumers hier ik zal ze er morgen effe opgooien.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
door michiel4ever
#907392
alvast bedankt bedankt hoop dat je nog meer duidelijke foto's hebt scheelt een hoop werk groeten michiel
Gebruikersavatar
door b100
#907637
Zit er ook nog verschil tussen de aircos op een g60 of een normale golf.
Ik had airco om mijn g60 Maar is wat anders dan op die fotos als ik zo kijk. Met name die kopeling waar die 2 slangen samen komen boven bij de radiateur.

Afbeelding
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]