- 25 mei 2008 15:27
#895771
Ik ben afgelopen week naar de Wörthersee geweest.
Op de heenweg liep de auto als een zonnetje maar op de terugweg begon ie een beetje tegen te stribbelen.
Er komen zwarte pluimen uit m'n uitlaat.
Ik denk dat er iets mis in met de brandstof toevoer.
Hij reageer niet als ik een van de bougie kabels lostrek. Hij reageert wel als de temp sensor lostrek dan gaat ie weer normaal stationair draaien. Maar toch regeld ie zichzelf weer bij en beging ie weet slecht te lopen. Maak ik dan de sensor weer vast begingt ie weer goed te lopen tot ie zicht weer bijregeld.
Ook reageerd ie als ik de vollast schakelaar indruk als ie stationair draait, wel met de nullast schakelaar verbroken. Maar toch gaat ie dan na een tijdje weer bijregelen.
Op de weg loopt ie als een trein, totdat de elektronika gaat tegen werken. Bij volgas doet ie wat ie normaal altijd doet, maar is een beetje vervelend rijden in nederland.
Wat zou dit probleem kunnen zijn? Zelf denk ik iets met de bezinetoevoer. Ook weet ik niet of de lamba sonde nog iets doet, heb namelijk een los draatje aan de stekker zitten. Hij heeft toevallig vorige week nog aan een Co2 meter gehangen. 0.6%. Kan een g60 dit ook halen als de sonde het niet doet??
Wil er absoluut niet mee doorrijden aangezien me vorige motor misschien aan hetzelfde probleem is gesneuveld.
Op de heenweg liep de auto als een zonnetje maar op de terugweg begon ie een beetje tegen te stribbelen.
Er komen zwarte pluimen uit m'n uitlaat.
Ik denk dat er iets mis in met de brandstof toevoer.
Hij reageer niet als ik een van de bougie kabels lostrek. Hij reageert wel als de temp sensor lostrek dan gaat ie weer normaal stationair draaien. Maar toch regeld ie zichzelf weer bij en beging ie weet slecht te lopen. Maak ik dan de sensor weer vast begingt ie weer goed te lopen tot ie zicht weer bijregeld.
Ook reageerd ie als ik de vollast schakelaar indruk als ie stationair draait, wel met de nullast schakelaar verbroken. Maar toch gaat ie dan na een tijdje weer bijregelen.
Op de weg loopt ie als een trein, totdat de elektronika gaat tegen werken. Bij volgas doet ie wat ie normaal altijd doet, maar is een beetje vervelend rijden in nederland.
Wat zou dit probleem kunnen zijn? Zelf denk ik iets met de bezinetoevoer. Ook weet ik niet of de lamba sonde nog iets doet, heb namelijk een los draatje aan de stekker zitten. Hij heeft toevallig vorige week nog aan een Co2 meter gehangen. 0.6%. Kan een g60 dit ook halen als de sonde het niet doet??
Wil er absoluut niet mee doorrijden aangezien me vorige motor misschien aan hetzelfde probleem is gesneuveld.