- 15 mei 2008 20:06
#889819
Hallo Allemaal,
Het leek mij leuk jullie mijn kevertje even te laten zien.
Voor ong. 4 jaar terug (half )gerestaureerd.
Hier even wat motor specs. (waar ik nu 6 maanden mee rijd):
-1835 cc
-308 graden nokkenas
-Aangepaste cil. koppen,
loodvrije kleppen, andere veren, aangepaste verbrandingskamers
geflowde in en uitlaat kanalen.
-Aangepaste onrginele krukas (verlicht/gebalanceerd)
-Zwaardere oliepomp
-Verlicht en gebalanceerd vliegwiel
met 200 mm koppeling
-Spaghetty uitlaat met hide-out demper
-Tot nu toe nog orginele spruitstukken en carburateur
Verder:
-Voor verlaagd met verstelbare as.
-Achter verlaagd + verstelbare veerplaten + urethaan rubbers
-Porsche 15" telefoon velgen voor 6J achter 7J
-Korte versnellingsbak 8:35
Maar..
Zoals iedereen weet... Snelheid went!
Dus over 2 weken begint het project:
2 Dubbele Webers 40 IDF
Op de foto nog met 16" 8J Porsche C2 velgen.
Sorry voor de slechte kwaliteit van deze paar foto's (met telefoon gemaakt)
Het leek mij leuk jullie mijn kevertje even te laten zien.
Voor ong. 4 jaar terug (half )gerestaureerd.
Hier even wat motor specs. (waar ik nu 6 maanden mee rijd):
-1835 cc
-308 graden nokkenas
-Aangepaste cil. koppen,
loodvrije kleppen, andere veren, aangepaste verbrandingskamers
geflowde in en uitlaat kanalen.
-Aangepaste onrginele krukas (verlicht/gebalanceerd)
-Zwaardere oliepomp
-Verlicht en gebalanceerd vliegwiel
met 200 mm koppeling
-Spaghetty uitlaat met hide-out demper
-Tot nu toe nog orginele spruitstukken en carburateur
Verder:
-Voor verlaagd met verstelbare as.
-Achter verlaagd + verstelbare veerplaten + urethaan rubbers
-Porsche 15" telefoon velgen voor 6J achter 7J
-Korte versnellingsbak 8:35
Maar..
Zoals iedereen weet... Snelheid went!
Dus over 2 weken begint het project:
2 Dubbele Webers 40 IDF
Op de foto nog met 16" 8J Porsche C2 velgen.
Sorry voor de slechte kwaliteit van deze paar foto's (met telefoon gemaakt)