VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alle andere offtopic
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Gerald1300
#880242
idd bij mij ook de technische kennis van de VW
En uiteraard de gezellige sfeer hier.

De Garage topic en de meetings is ook zeer handig !
Gebruikersavatar
door Fabian_GTI
#885109
Mooiste is dat je contact kunt houden met liefhebbers. En er soms nog leuke vrienden aan overhoud ook na een meeting ofzo :mrgreen:

Ook het verkoop gedeelte spreekt me aan, koop liever iets van een liefhebber dan een Marktplaats auto waar niemand iets van weet.
Gebruikersavatar
door Terror-Bokma
#885203
Fabian_GTI schreef:Mooiste is dat je contact kunt houden met liefhebbers. En er soms nog leuke vrienden aan overhoud ook na een meeting ofzo

Doet me denken aan Gerald1300 en ik :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Diamond
#885303
Het ontzettend grote aantal aan leden heeft gewoon meerdere voordelen:

1. zoals eerder genoemd: aanwezige kennis..
2. op de hoogte van vele meetings via het forum! je kan bijna niks missen
3. veel projecten volgen! (garagetopic is super!)

En zoals eerder genoemd, als ik ff nadenk, ken ik nu via dit forum idd een hele hoop nieuwe leuke mensen! Dat is toch wel echt super aan dit forum. En ook via dit forum blijf je in contact met elkaar, er heerst toch een bepaalde samenhorigheid tussen bepaalde mensen. Zijn gelukkig genoeg trouwe bezoekers ;)
Gebruikersavatar
door Hakkers
#885601
idd Roos, neem VW Unlimited als voorbeeld ;)

god wat hebben wij skik gehad met elkaar :lol:
door seventhirteen
#889237
1 ding mijn vag meeting is hier geboren.maar voorde rest heb ik hier weinig
te zoeken.

verder lopen hier best wel veel trieste figuren rond.
en sorry, kennis ? als ze de auto mooi vinden heb je geluk als je een beetje normaal antwoordt krijg.


nee, ik heb hier vrij weing te zoeken.zowiezo weinig kennis van polo`s
door VWdennis
#889550
zoeizo de kennis gedeelte altijd handig :lol:
Gebruikersavatar
door mano
#912372
@ seventhirteen

Hoe bedoel je trieste figuren? Het ligt er ook aan hoe je houding is. Soms duurt het gewoon wat langer om een reactie.
Ook de smaak qua auto verschilt enorm, en daar doe je niks aan. Je auto kan mooi gevonden maar ook niet en dat moet ook gezegd kunnen worden toch? Zolang het maar op een normale manier gezegd kan worden, en dat hoeft helemaal niet uitgebreid.

Qua kennis zijn er toch zeer veel verschillende ervaringen en meningen hier te vinden. Kan eigenlijk geen probleem bedenken of iemand weet wel een oplossing of een tip die je verder brengt. Echter.. het ligt eraan welke auto/motor.
Golfjes 1,2,3 en tegenwoordig zelfs 4 al zijn gewoon veelbesproken type's die je (zeker de eerste type's) eigenlijk met enige technische kennis prima te onderhouden zijn.

Ik weet niet wat jouw specifieke problemen zijn met je auto, maar ik zit nu even 4 jaar op het forum, en heb eigenlijk nog nooit in een andere sectie gekeken dan die voor mij interessant is. (wat weer slaat op type auto/motor)

Gr. manuel.

seventhirteen schreef:1 ding mijn vag meeting is hier geboren.maar voorde rest heb ik hier weinig
te zoeken.

verder lopen hier best wel veel trieste figuren rond.
en sorry, kennis ? als ze de auto mooi vinden heb je geluk als je een beetje normaal antwoordt krijg.


nee, ik heb hier vrij weing te zoeken.zowiezo weinig kennis van polo`s
Gebruikersavatar
door Hakkers
#912673
@ mano, gaat mij al net zo..

ik kijk ook vrijwel nooit in de secties voor ander auto's dan golf 1, 2 en 3 omdat ik zelf een golf 2 rijdt.. andere VW's heb ik ook niet veel kennis van, maar er zijn hier genoeg mensen die genoeg kennis hebben van de andere types.

alleen de touareg, de nieuwere passats en de phaeton blijven qua kennis wat achter volgens mij..
Gebruikersavatar
door roberto
#952782
Leuke dingen:
- allemaal vwliefhebbers
- Allemaal andere soorten van tuning van verschillende auto's is leuk om te zien wat anderen ervan maken
- spammen! :mrgreen:
- de kennis die veel mensen hebben helpen je toch een stuk verder met problemen.

minder leuk:
- mensen die een probleem posten,maar daarna niet de oplossing erbij zetten en niks meer van ze hoort . Dat is jammer ,want daarvan kunnen we juist leren en eventueel oplossingen vinden voor eigen problemen ;)
Gebruikersavatar
door Niels
#952947
Het leukst aan VWforum vind ik persoonlijk de jaarlijkse vette meeting!!

En sowieso, gaaf om te zien dat er een 100-tal vaste leden zijn! Die zijn er elke dag wel te vinden (waaronder ik nog steeds, al ruim 4 jaar!)
Gebruikersavatar
door Gurtjuh
#953920
- Zoals bijna iedereen al zegt...voor ieder probleem is een oplossing te vinden hier op het forum -> vaak niet meteen zoals op andere forums "gebruik de zoek-functie"
- Off-topic gedeelte voor de ik-kan-niet-slapen-dus-ga-doelloos-internetten-momenten...
- Er wordt fatsoenlijk Nederlands gepraat...

En zoals roberto al zegt...minpuntje als het gaat om oplossingen vermelden. Zelf gebruik ik vaak eerst de zoekfunctie als ik iets moet weten. En als ik dan hetzelfde probleem tegen kom, staat er vaak niet bij hoe het verholpen is...
Gebruikersavatar
door hostman
#1044694
bij mij komt de kennis ook op 1. ben zelf ongeveer totaal niet technisch. Door dit forum is me wel weer een hoop duidelijk geworden.

dan staat op nummer 2 de forum sfeer. het is eerder gezegd: er zijn veelal dezelfde mensen online, zelfs meerdere keren per dag. Heb mn rijbewijs sinds eind augustus, kocht mn vw, maar heb het forum nog geen dag met rust gelaten!
Gebruikersavatar
door Archiebald
#1085173
Capo schreef:Wat je ook vraagt, er is altijd wel iemand die het antwoord weet...........

+1

druk, veel kennis, uitgebreid

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]

Je tellerklok is vermoed ik aan een revisie toe. V[…]

Verlaging veren

Passen maar je moet de aslasten checken of juisthe[…]